مقاله: قلعه نویشوانشتاین (آلمان)

به گزارش وبسایت دانشجویی، یکی از جذابیت های قلعه نوی شوان شتاین برای مسافران تور آلمان داستان ها، افسانه ها و شایعه هایی است که در موردش وجود دارد. با نمای سنگ آهکی سفید رنگ و برجک هایی به رنگ آبی تیره، شایعه است که قصر نویشوانشتاین الهام بخش قلعه فیلم سیندرلای کمپانی دیزنی در دنیای واقعی بوده است. هر چه باشد، شباهت این دو بسیار واضح است.

مقاله: قلعه نویشوانشتاین (آلمان)

در اصل قرار بود قلعه نویشوانشتاین (به معنی قلعه قوی سنگی جدید)، یک بازآفرینی از قلعه ای باشد که لودویگ دوم کودکیش را در آن گذرانده بود. حالا آن قلعه قدیمی (Hohenschwangau Castle) در سایه شکوه و زیبایی بی رقیب نوی شوان شتاین پنهان مانده است. مسافران تور آلمان برای بازدید از قصر نویشوانشتاین باید از دهکده هوئن شوانگو عبور کنند، جایی که دفتر فروش بلیت قصر هم در آنجا قرار دارد.

شهرت لودویگ دوم به عنوان یک پادشاه غیر عادی و منزوی، درک این واقعیت که به این قلعه، قصر پادشاه داستان های پریان می گفتند را ساده می کند. لودویگ در نامه ای به دوست آهنگسازش، ریچارد واگنر، گفته بود می خواهد این قصر را به شکل قلعه های شوالیه های آلمانی بسازد، جایی که از هر نظر زیباتر و قابل سکونت تر از قلعه هوئن شوانگو باشد. اما واقعیت این است که در افول روز به روز قدرتش، این قلعه یگانه پناهش در پادشاهی خیالیش بود، جایی که می توانست هنوز همانند یک شخص سلطنتی رفتار کند.

منبع مقاله: قلعه نویشوانشتاین (آلمان)

انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 704

به "مقاله: قلعه نویشوانشتاین (آلمان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: قلعه نویشوانشتاین (آلمان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید