شهرهای افسانه ای اروپایی که فکر می کنید فقط در قصه ها وجود دارند!

به گزارش وبسایت دانشجویی، در پی شهرهای افسانه ای در اروپا هستید؟ در این فهرست تعدادی از زیباترین مکان های اروپا را که باید متعلق به یک داستان افسانه ای باشد به شما نشان می دهیم. برترین شهرهای کوچک، روستاها، شهرها و مقاصد افسانه ای اروپا. با شرکت در تورهای اروپا می توانید از این مقاصد زیبا تماشا کنید.

شهرهای افسانه ای اروپایی که فکر می کنید فقط در قصه ها وجود دارند!

همه ما داستان مکان های جادویی با قلعه ها، میدان های مجذوب کننده، دریاچه های تماشای، و اسب هایی که هنگام بزرگ شدن در چمنزارها می دوند را خوانده ایم. بسیاری از ما فکر می کنیم مکان هایی مانند اینها فقط می توانند در خیالات ما وجود داشته باشند، اما اگر شهرها و شهرهای واقعی در اروپا وجود داشته باشند که به نظر می رسد از یک کتاب داستان افسانه خارج شده اند، چه؟ باور نمی کنید؟ در اینجا نگاهی به بعضی از شهرهای افسانه ای غیرواقعی در اروپا داریم پس با ما همراه باشید.

1.قلعه التز، آلمان

قلعه التز از قرن دوازدهم به خانواده التز در کشور آلمان تعلق داشته است که در اروپا بسیار نادر است. این قلعه بسیار افسانه ای است! هرگز تخریب نشده است. این قلعه قرون وسطایی به نظر می رسد از کتاب داستان بچه ها بیرون آمده است.

2.مونت سن میشل، فرانسه

Mont-Saint-Michel باعث می گردد مسافران از سراسر دنیا وسوسه شوند که به تماشا آن بروند. به نرماندی بروید و این کلیسای منحصر به فرد را کشف کنید.

3.پرچین های تاریک، ایرلند

پرچین تاریک یک مکان مجذوب کننده است! پس از فیلمبرداری سریال بازی تاج و تخت، این مکان بسیار محبوب شد. این مسیر درختی زیبا محیطی ایده آل برای عکاسان یا دوستداران طبیعت است. نترسید، این جنگل امن است و منطقه ای بسیار مجذوب کننده است!

4.قلعه نویشوانشتاین، آلمان

قلعه Neuschwanstein قطعا جادویی ترین قلعه در اروپا است. از سال 1886 به روی عموم باز شد و یکی از جواهرات گردشگری در بایرن است. بعلاوه یکی از محبوب ترین قلعه های اروپا با بیش از یک میلیون بازدید کننده در هر سال است.

پادشاه لودویگ دوم ملقب به شاه خجالتی به علت نفرت از زندگی اجتماعی به قلعه پناه می برد. شک نکنید این قلعه و منطقه ارزش تماشا را دارد.

5.Rothenburg-ob-der-Tauber، آلمان

به Rothenburg ob der Tauber، مقصد کارت پستالی خوش آمدید. این یکی از زیباترین روستاهای آلمان و یکی از جادویی ترین مقاصد اروپا است.

چه در فصل بهار چه در پاییز و چه در تابستان این روستا زیباست. آیا می خواهید یک لحظه جادویی و تعطیلات جادویی را تجربه کنید؟ ما Rothenburg Ob der Tauber را در دسامبر توصیه می کنیم. بازار کریسمس آن شگفت انگیز، معتبر، مجذوب کننده و فراموش نشدنی است.

6.بلد، اسلوونی

بلد گوهر پنهان گردشگری در اروپا است، مقصدی افسانه ای! این روستای کوچک 9000 نفر جمعیت دارد. بیشتر به خاطر دریاچه ای که در آن جزیره ای کوچک در چند سال اخیر به یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری اسلوونی تبدیل شده، شناخته شده است.

7.Castle in Love with the Wind، سوزوپول - بلغارستان

این قلعه یکی از زیباترین قلعه های اروپا و یکی از پربازدیدترین بناهای تاریخی بلغارستان است. قلعه راوادینوو که قلعه عاشق باد نیز نامیده می گردد، اثر یکی از آخرین شوالیه های دوران مدرن است: جورجی تومپالوف.

شوالیه تومپالوف رویای کودکی خود را به واقعیت تبدیل کرد: او، خود یک قلعه ساخت و هر یک از طرح های کلی آن، هر یک از اتاق های مجلل و باغ زیبای اطراف قلعه را ترسیم کرد.

8.Orcus Mouth، باغ های بومارزو - ایتالیا

افسانه ها گاهی اوقات می توانند بسیار ترسناک باشند! به باغ بومارزو در کشور ایتالیا (استان ویتربو) خوش آمدید. بیایید این باغ های شگفت انگیز را کشف کنید. در خصوص آنها چیز زیادی برای گفتن وجود ندارد جز اینکه این پارک در قرن شانزدهم ایجاد شده است. منشا دقیق آن کاملا مبهم است. بیایید مجسمه های شگفت انگیز و ساختمان های شگفت انگیز را در وسط جنگل کشف کنید (بعضی از آنها می توانند ترسناک باشند).

این پارک برای چندین دهه متروکه بود تا اینکه سالواتوره دالی در دهه 50 فیلم کوتاهی درباره آن کارگردانی کرد و به مالک این فرصت را داد تا آن را بازسازی کند و دوباره آن را به روی عموم باز کند.

9.سینترا، پرتغال

سینترا که تنها چند دقیقه با قطار از لیسبون فاصله دارد، یک مقصد افسانه ای است. فضای آن جادویی است. شما اسیر زیبایی میراث معماری، کاخ ملی، قلعه مورها، کاخ رگالیرا خواهید شد.

10.ایزولا بلا، Tropea - ایتالیا

ایتالیا یکی از برترین کشورهای اروپایی برای یک تعطیلات عالی است. Tropea در جنوب غربی ایتالیا بهشت روی زمین است. بیایید و از دریای آبی تروپیا، آب و هوای گرم و دلپذیر آن، خیابان های باریک معمولی آن لذت ببرید و از اقامت خود در تروپیا لذت ببرید. استرومبولی یا جزایر بادی را از دست ندهید.

منبع: ژیوار
انتشار: 29 آذر 1401 بروزرسانی: 29 آذر 1401 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 1014

به "شهرهای افسانه ای اروپایی که فکر می کنید فقط در قصه ها وجود دارند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرهای افسانه ای اروپایی که فکر می کنید فقط در قصه ها وجود دارند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید