تور هند: معرفی هتل 5 ستاره رادیسون بلو پاچیم ویهار در دهلی نو

به گزارش وبسایت دانشجویی، هتل رادیسون بلو پاچیم ویهار دهلی نو Radisson Blu Hotel New Delhi Paschim Vihar

واقع در غرب دهلی و در محله پاچیم ویهار این هتل 5 ستاره زیبا در هند است که این محله یک انتخاب محبوب برای مسافران است. هتل رادیسون بلو پاچیم ویهار دهلی نو تا مرکز شهر تنها 19.0 کیلومتر فاصله داشته و به فرودگاه می توان با 45 دقیقه رانندگی رسید. جاذبه هایی چون بازار جوالاهری، موسسه پزشکی عمل سری بالاجی به راحتی قابل دسترسی هستند. در متن زیر، خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله این هتل تا نقاط دیدنی دهلی را بیان می کنیم پس با ما در خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل رادیسون بلو پاچیم ویهار دهلی نو Radisson Blu Hotel New Delhi Paschim Vihar را مروری کنیم.

تور هند: معرفی هتل 5 ستاره رادیسون بلو پاچیم ویهار در دهلی نو

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

  • امکانات رفاهی هتل رادیسون بلو پاچیم ویهار دهلی نو

تمام امکانات رفاهی هتل رادیسون بلو پاچیم ویهار دهلی نو، ماننددستگاه ای تی ام، تبدیل ارز، خدمات نگهبانی، دربان، ورود و خروج خصوصی و سریع، میز پذیرش شبانه روزی و نظافت روزانه اتاق ها برای راحتی شما در نظر گرفته شده است. خدمات خشکشویی، اتوشویی با پرداخت هزینه اضافه، برای شما مسافران فراهم است. پرس شلوار، براق نماینده کفش و نظافت روزانه اتاق ها همه رایگان خواهد بود.

دسترسی به پارکینگ چه رایگان و چه شارژی در هتل و اطرافش فراهم است. خودتان را راحت کنید و ماشین را به دست پارکبان بسپارید و برای گردش در دهلی، از هتل ماشین کرایه کنید. ترانسفر فرودگاهی و خدمات حمل و نقل مانند تاکسی هزینه جداگانه ای در بر خواهد داشت.

ورود به هتل رادیسون بلو پاچیم ویهار دهلی نو، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. کارکنان هتل به زبان های هندی و انگلیسی صحبت می نمایند.

امکاناتی برای مهمانان کم توان و ناتوان مانند ویلچر فراهم شده است. اگر برای سفری کاری به دهلی آمده اید، با پرداخت هزینه اضافه در این هتل از مرکز تجاری و امکانات اتاق های جلسات و همایش با امکانات فکس و فتوکپی بهره ببرید. آسانسور، باربر، روزنامه، فضایی مختص مهمانان سیگاری و فضایی برای افراد غیر سیگاری فراهم است.

  • امکانات تفریحی هتل رادیسون بلو پاچیم ویهار دهلی نو

این هتل بسیاری از امکانات تفریحی منحصر به فرد مانند اتاق یوگا، جکوزی، مرکز تناسب اندام، سونا و استخری روبازرا به شما پیشنهاد می دهد. سالن مو و زیبایی طراوت را به شما هدیه می نماید. در کلاس یوگا با مربی تمرین کنید. از میز راهنمای گردشگری راجع به بلیط ورودی جاذبه و گشت های درون شهری جویا شوید.

سالن چای، نوشیدنی های سبک به همراه دسرهای خوشمزه ای سرو می نماید، در حالی که رستوران ایندیاکی Indyaki غذاهای هندی را در گریل های تپانیاکی Teppanyaki تهیه می نماید. یک مغازه شیرینی فروشی هم وجود دارد که شیرینی های تازه و لذیذی را با طعم های مختلف عرضه می نماید.

  • امکانات اتاق های هتل

اتاق های تهویه مطبوع هتل، طراحی شیک و مدرنی به همراه نورپردازی گرمی دارند. همه اتاقها دارای فضای نشیمنی با مبل های راحتی، دستگاه چای ساز و قهوه ساز و صندوق امانات شخصی می باشند. امکانات دوش، در حمام ها فراهم شده است. در بعضی از اتاقها، می توانید از تلویزیون ال سی دی پلاسما، تلفن در حمام، ملافه های تمیز، آینه و دمپایی بهره ببرید.

اتاق های هتل با طراحی مدرن و تهویه مطبوع دارای تلویزیون صفحه تخت، ساعت، پرده های ضخیم، دستگاه چای و قهوه ساز، میز مطالعه و دستگاه پخش سی دی و دی وی دی، سیستم گرمایشی، صندوق امانات می باشد. از باقی امکانات می توان به اتو، ملافه، آینه، وسایل دوخت و دوز و واکس کفش، مبل راحتی در فضای نشیمنی مجزا، تلفن و بطری آب معدنی رایگان اشاره نمود.

دیوارها همه ضد صدا هستند و در حمام دوش، دمپایی، سشوار، وسایل آرایشی- بهداشتی رایگان و تلفن در حمام قرار داده شده است. خدمات اتاق ارائه شده است. اتاق های خانوادگی و وی آی پی جزو اتاق های مخصوص هتل محسوب می شوند.

برای رزرو اتاق در هتل رادیسون بلو پاچیم ویهار دهلی نو، یا تماشا عکس های بیشتری از آن، سری به قسمت رزرو هتل، در سایت خبرنگاران بزنید.

  • انواع اتاق در هتل رادیسون بلو پاچیم ویهار دهلی نو

  • دولوکس: با مساحت 22.5 مترمربع است که نمایی رو به شهر و یک تخت دو نفره دارد.
  • اتاق بیزینس کلاس: با مساحت 27 مترمربع است که نمایی رو به شهر و یک تخت دو نفره دارد.
  • اتاق سوپریر: با مساحت 25 مترمربع است که نمایی رو به شهر و یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره دارد.
  • سوئیت جونیور: با مساحت 30 مترمربع است که نمایی رو به شهر و یک تخت دو نفره دارد.
  • سوئیت اکسکیوتیو: با مساحت 30 مترمربع است که نمایی رو به شهر و یک تخت دو نفره دارد.
  • اتاق استاندارد تریپل: با مساحت 33 مترمربع است که نمایی رو به شهر و یک تخت دو نفره به همراه یک تخت یک نفره دارد.
  • فاصله تا جاذبه های معروف شهر دهلی

  • فاصله تا ایستگاه مترو پرا گارهی: 1.4 کیلومتر است که با تاکسی 12 دقیقه ای به این ایستگاه می رسید. با پای پیاده حدود 23 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا ایستگاه مترو پاچیم ویهار غربی: 1.6 کیلومتر است که با تاکسی 13 دقیقه ای به این ایستگاه می رسید. با پای پیاده حدود 30 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا ایستگاه مترو کانتونمنت دهلی: 5.8 کیلومتر است که با تاکسی 30 دقیقه ای به این ایستگاه می رسید.
  • فاصله تا بازار کارول باغ: 10.1 کیلومتر است که با تاکسی 42 دقیقه ای به این بازار می رسید. با اتوبوس های خط 910 و 910A، حدود 46 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا رشتراپاتی بهاوان: 12.1 کیلومتر است که با تاکسی 48 دقیقه به این بنا می رسید. با اتوبوس شماره 910، حدود یک ساعت تا این جاذبه راه خواهید داشت.
  • فاصله تا : 13 کیلومتر است که با تاکسی 53 دقیقه ای به این مکان می رسید. با اتوبوس شماره 910، حدود 50 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا قلعه قرمز: 12.2 کیلومتر است که با تاکسی 35 دقیقه ای به این قلعه می رسید. . با اتوبوس شماره 729 و 910 ، حدود یک ساعت در راه خواهید بود.
  • فاصله تا دروازه هند: 14.8 کیلومتر است که با تاکسی یک ساعته به این دروازه می رسید.
  • فاصله تا راج گات- یادبود مهاتما گاندی: 15.6 کیلومتر است که با تاکسی یک ساعت طول می کشد تا به این بنای یادبود برسید. با مترو سریع السیر و اتوبوس خط 949، کمی پیاده روی و سوار شدن اتوبوس 567، حدود یک ساعت و 28 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا میدان پراگاتی: 15.9 کیلومتر است که با تاکسی یک ساعت و 9 دقیقه به این میدان می رسید.
  • فاصله تا آرامگاه همایون: 17.6 کیلومتر است که با تاکسی 55 دقیقه به این دروازه می رسید. ابتدا با اتوبوس و سپس پیاده و عوض کردن چندین خط، حدود یک ساعت و 19 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا منار قطاب: 18.3کیلومتر است که با تاکسی یک ساعت و 6 دقیقه ای به این مکان می رسید. با اتوبوس شماره 502 و OMS، حدود یک ساعت و 45 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا : 12.5 کیلومتر است که با تاکسی تا هتل 45 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا فرودگاه آگرا: 188.3 کیلومتر است که با تاکسی نزدیک به 5 ساعت و 12 دقیقه تا هتل در راه خواهید بود.
  • موقعیت هتل رادیسون بلو پاچیم ویهار دهلی نو

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

هند، دهلی 110063، دهلی نو، پاچیم ویهار، جاده رینگ بیرونی، ناحیه مرکزی، پلات شماره دی

Plot No. D, District Centre, Outer Ring Road, Paschim Vihar, New Delhi, Delhi 110063, India

منبع: www.booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 13 اسفند 1400 بروزرسانی: 13 اسفند 1400 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 814

به "تور هند: معرفی هتل 5 ستاره رادیسون بلو پاچیم ویهار در دهلی نو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند: معرفی هتل 5 ستاره رادیسون بلو پاچیم ویهار در دهلی نو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید