مرغ و روغن همچنان در صدر اولویت های بازرسی

به گزارش وبسایت دانشجویی، تهران(پانا)- کارگروه تنظیم بازار گفت: نهاده های دامی، لبنیات، مرغ زنده و گرم، روغن خوراکی و سیمان پنج کالای اولویت دار برای بازرسی در هفته منتهی به 14 آذر ماه قرار دارند.

مرغ و روغن همچنان در صدر اولویت های بازرسی

به گزارش سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، در راستای معین کالاهای اولویت دار به صورت هفتگی، برای هفته منتهی به 14 آذر ماه نیز کارگروه تنظیم بازار اقدام به معین کالاهای اولویت دار کرد که نهاده های دامی، لبنیات، مرغ زنده و گرم، روغن خوراکی و سیمان پنج کالای صدر لیست بازرسی معین شده اند.

با توجه به نزدیکی به ایام پایانی سال، موضوع اولویت های بازرسی بر کالاها و خدماتی متمرکز شده است که سهم بیشتری در سبد مصرفی خانوار پیدا می کنند.

سازمان های مسوول در کنار نظارت و بازرسی های معمول، باید تمرکز و توجه بیشتری بر عملکرد بنگاه های مرتبط به کالاها و خدمات اولویت دار معین شده معطوف کنند و رسیدگی به تخلفات احتمالی پیرامون این کالاها را در اولویت نظارتی قرار می دهند.

سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان ها و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان آماده دریافت هرگونه گزارش و شکایات مردمی از جمله حقیقی یا حقوقی از تخلفات واحدهای صنفی و غیرصنفی در خصوص کالاهای اولویت دار اعلام شده مورد توجه واقع شده است. به همین منظور سامانه تلفن 124 ستادهای خبری آماده دریافت گزارش های مردمی هستند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 177

به "مرغ و روغن همچنان در صدر اولویت های بازرسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرغ و روغن همچنان در صدر اولویت های بازرسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید