ماسک درباره توسعه توییتر؛ هر کسی راحت نیست، می تواند برود
به گزارش وبسایت دانشجویی، ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا گفت که می خواهد آنقدر دسترسی به توییتر را توسعه دهد که بیشتر آمریکایی ها از این پلتفرم رسانه های اجتماعی استفاده نمایند.
به گزارش همشهری و به نقل از خبرگزاری رویترز، ماسک قراردادی را برای خرید توییتر به مبلغ 44 میلیارد دلار امضا نموده که حالا سوالاتی را در میان کارمندان و مردم در خصوص استراتژی او برای اداره این شبکه اجتماعی ایجاد نموده است.
او به خبرنگارانی که در مراسم سالانه مت گالا در نیویورک روی فرش قرمز گرد آمده بودند، گفت که معیار مهم موفقیت این است که آیا توییتر می تواند مخاطبان خود را به اندازه قابل توجهی افزایش دهد یا خیر.
ماسک که به همراه مادرش در این رویداد مورد علاقه افراد مشهور شرکت نموده بود، گفت: در حال حاضر به نوعی جا افتاده است. من می خواهم درصد بیشتری از کشور در آن حضور داشته باشند و با مصاحبه درگیر شوند.
بر اساس آخرین گزارش عایدی خود، توییتر روزانه حدود 40 میلیون کاربر فعال در ایالات متحده دارد.
ماسک گفت که او می خواهد این پلتفرم تا حد امکان فراگیر باشد؛ جایی که در حالت ایده آل بیشتر آمریکایی ها در آن باشند و تا حد امکان قابل اعتماد باشد.
این میلیاردر بعلاوه گفت که توییتر را در خصوص نحوه تبلیغ یا تنزل رتبه توییت ها شفاف می نماید و می خواهد نرم افزار آن برای طرح انتقاد در دسترس عموم قرار گیرد.
او گفت: مسلما اگر کسی با آن احساس راحتی نکند، با توافق به جای دیگری خواهد رفت. این خوب است.
منبع: فرارو