ایلان ماسک سومین فرد ثروتمند دنیا شد ، دلیل رتبه تازه ماسک در جمع ثروتمندان دنیا

به گزارش وبسایت دانشجویی، به دنبال ادامه فرایند صعودی ارزش سهام تسلا در روز دوشنبه، دارایی خالص ایلان ماسک به بیش از 111میلیارد دلار رسید که سبب پیشی دریافت وی از مارک زاکربرگ و همچنین قرار دریافت در صندلی سومین فرد ثروتمند دنیا شد.

ایلان ماسک سومین فرد ثروتمند دنیا شد ، دلیل رتبه تازه ماسک در جمع ثروتمندان دنیا

به گزارش خبرنگاران آنلاین و به نقل از اقتصادآنلاین؛ ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت خودروسازی الکتریکی تسلا، در حال حاضر صندلی سوم ثروتمندترین فرد دنیا را از آن خود نموده است.

بلومبرگ گزارش شده داده ماسک در روز دوشنبه به دلیل ادامه فرایند صعودی ارزش سهام تسلا، از مارک زاکربرگ، بنیان گذار فیس بوک پیشی گرفت.

ماسک 100 میلیارد دلاری شد

طبق شاخص میلیاردرهای بلومبرگ، که در سرانجام هر روز بازار به روز رسانی می گردد، تا ساعت 11 و 25دقیقه صبح به وقت آمریکا، دارایی ماسک 111.3میلیارد دلار، و در مقایسه، دارایی زاکربرگ 110.5میلیارد دلار ارزش داشت.

ماسک شاهد رشدی نجومی در ثروت خود بوده و در امسال ارزش خالص دارایی وی 76.1میلیارد دلار، به دلیل صعود بیش از 475درصدی ارزش سهام تسلا، افزایش یافته است.

همچنین یک بسته پرداختی جسورانه، بزرگترین قرارداد دستمزد مشارکتی که تا کنون بین یک مدیر اجرایی و یک هیئت مدیره منعقد شده، به این فرایند یاری می نماید، و اگر همه اهداف محقق شوند 50میلیارد دلار نیز برای وی سود خواهد داشت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 30

به "ایلان ماسک سومین فرد ثروتمند دنیا شد ، دلیل رتبه تازه ماسک در جمع ثروتمندان دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایلان ماسک سومین فرد ثروتمند دنیا شد ، دلیل رتبه تازه ماسک در جمع ثروتمندان دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید