ماجراهای پرسپولیس، قراردادها و آپشن هایش

به گزارش وبسایت دانشجویی، باشگاه پرسپولیس در ماه های گذشته و در چندین مرحله به صورت مکتوب و شفاهی از چند بازیکن این تیم که در خاتمه فصل قراردادشان به خاتمه می رسد درخواست نموده برای تمدید قرارداد و مذاکره به باشگاه بروند. موضوعی که مدیران باشگاه هم در صحبت های خود بارها به آن اشاره نموده اند اما با این وجود تا به امروز هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس برای تمدید قرارداد به باشگاه نرفته اند. اتفاقی که با نزدیک شدن به خاتمه فصل و پیشنهادات تیم های دیگر به بازیکنان پرسپولیس باعث نگرانی طرفداران این تیم شده است.

ماجراهای پرسپولیس، قراردادها و آپشن هایش

مهم ترین علت عدم حضور بازیکنان پای میز مذاکره، مسائل اقتصادی و بحث عدم پرداخت مطالبات فصل جاری آنها است. موضوعی که باعث مصاحبه تند بازیکنان و کادرفنی این تیم علیه باشگاه پس از ملاقات با گل گهر هم شد.

در این شرایط علاوه بر مطالبات عقب افتاده بازیکنان، شنیده می گردد موضوع دیگری که باعث تأخیر در تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس شده، شرایط حساس این تیم در لیگ برتر و جام حذفی است. بعضی بازیکنان پرسپولیس ابتدا در پی تعیین شدن شرایط این تیم در لیگ برتر و جام حذفی هستند تا در صورت قهرمانی در این مسابقات، آپشن های خود را هم از باشگاه دریافت و سپس اقدام به تمدید قرارداد نمایند. موضوعی که به نظر می رسد تا یک ماه آینده تکلیف آن تعیین خواهد شد و سپس بازیکنان برای فصل آینده تصمیم گیری خواهند کرد.

کمال کامیابی نیا، امید عالیشاه، محمد حسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی، مهدی شیری و وحید امیری 6 بازیکنی هستند که در انتها فصل قراردادشان با پرسپولیس تمام می گردد و باید دید چه سرنوشتی در انتظار این بازیکنان است. هر چند در این بین شنیده می گردد انتقال کنعانی زادگان به الاهلی قطر نهایی شده و این بازیکن را باید نخستین جدا شده پرسپولیس در انتها فصل دانست.

منبع: فرارو
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 542

به "ماجراهای پرسپولیس، قراردادها و آپشن هایش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجراهای پرسپولیس، قراردادها و آپشن هایش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید