لاریجانی: با پیگیری معاونت علمی رصدخانه ملی به زودی وارد فاز نهایی می شود

به گزارش وبسایت دانشجویی، رئیس پژوهشگاه دانش های بنیادی از رسیدن به فاز نهایی رصدخانه ملی با خمایت و پیگیری های معاونت علمی خبر داد.

لاریجانی: با پیگیری معاونت علمی رصدخانه ملی به زودی وارد فاز نهایی می شود

به گزارش خبرنگار فناوری خبرنگاران، ظهر امروز در معاونت علمی و فناوری چهارمین نشست سرآمدان علمی ایران با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهور، سعید سرکار رییس ستاد توسعه فناوری نانو، روسا و اعضای هیئت علمی دانشگاه های برتر برگزار گشت.

محمدجواد لاریجانی، رییس پژوهشگاه دانش های بنیادی در این برنامه معاونت علمی و فناوری را نهادی با برکت در توسعه علم معرفی کرد و گفت: پیشرفت در علم جهاد فراوان می خواهد و توجه به بحث سرآمدان علمی بسیار مبارک است.

لاریجانی با بیان اینکه معاونت علمی تا به امروز به راه اندازی و تجهیز آزمایشگاه های کاربردی بسیار کمک کرده است، ادامه داد: یکی از خدمات ارزشمند معاونت علمی پیگیری پروژه های بزرگ است پروژه هایی که بیش از 40 سال از آنها می گذرد و سفره گسترده ای برای توسعه علمی هستند.

رییس پژوهشگاه دانش های بنیادی خاطرنشان کرد: با پیگیری معاونت علمی و فناوری طرح رصدخانه ملی به زودی به فازنهایی می رسد. از زمان ایده راه اندازی این رصدخانه از دانشگاه شریف تا به امروز حدود 25 سال می گذرد و حال با حمایت های معاونت علمی به عمل رسیده است.

وی در پایان صحبت های خود همچنین به جهش قابل توجه طرح شتابگر ملی و احیای علم نجوم با حمایت های معاونت علمی و فناوری اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 570

به "لاریجانی: با پیگیری معاونت علمی رصدخانه ملی به زودی وارد فاز نهایی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاریجانی: با پیگیری معاونت علمی رصدخانه ملی به زودی وارد فاز نهایی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید