قیمت نجومی ماشین چینی جنجالی بازار ایران

به گزارش وبسایت دانشجویی، تیگو 8 پرومکس بالاخره وارد بازار شد، ماشینی با سیستم چهار چرخ متحرک و موتور 2 لیتری به قدرت 254 اسب بخار. چند ماه قبل این ماشین با قیمتی کمتر از دو میلیارد رونمایی شد اما برای گرانی اش جنجالی بزرگ به راه افتاد اما حالا تقریبا 60 درصد گران تر از آن موقع وارد بازار شده است!

قیمت نجومی ماشین چینی جنجالی بازار ایران

فونیکس تیگو 8 پرومکس در نمایشگاه خودروی کرمان رونمایی شد.این خودرو تفاوت هایی با نسخه پرو دارد.

از نظر ظاهری،در نمای جلویی شاهد تغییراتی در قسمت جلوپنجره هستیم. برجستگی های این قسمت بیشتر شده و به رنگ خاکستری درآمده است. قسمت پایینی سپر هم دستخوش تغییراتی شده است.

در نمای عقب،گرافیک چراغ ها به شکل بی رنگ درآمده و اگزوزها به شکل دوبل درآمده اند که اسپرت تر جلوه می نماید. نوشته طولانی Tiggo 8 Pro Max روی قسمت پایینی صندوق عقب ممکن است کمی تو ذوق بزند.

کابین خودرو هیچ تغییر ظاهری نداشته است. اما از لحاظ فنی ویژگی های جدیدی به این خودرو اضافه شده است.

سیستم AWD برای اولین بار در این خودرو دیده می گردد. پیشرانه 2 لیتری توربو GDi،توانایی فراوری 254 اسب بخار قدرت و 390 نیوتون متر گشتاور را دارد. وظیفه انتقال قدرت برعهده یک گیربکس 7 سرعته دو کلاچه تَر است.

با توجه به این مشخصات و به خصوص اینکه بنزین با اکتان 92 با این خودرو سازگاری دارد،ممکن است کمی نگهداری از آن در ایران سخت باشد. 3 حالت رانندگی آفرود،گل و لای و برف به حالات دیگر اضافه شده اند.

شرکت مونتاژ کننده تیگو 8 پرومکس،قیمتی حدود 2 میلیارد و 280 میلیون تومان را برای این خودرو مشخص نموده است. این در حالی است که در بازار با قیمت های نجومی 3.2 تا 3.3 میلیارد تومان روبرو هستیم(مدل 1401).

منبع: فرادید
انتشار: 2 اسفند 1401 بروزرسانی: 2 اسفند 1401 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 1049

به "قیمت نجومی ماشین چینی جنجالی بازار ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت نجومی ماشین چینی جنجالی بازار ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید