سولسشایر: رونالدو انگیزه بازیکنان منچستریونایتد را افزایش داده است، انتظارات بالای هواداران را برآورده کردیم

به گزارش وبسایت دانشجویی، سرمربی منچستریونایتد گفت که کریستیانو رونالدو، انگیزه شاگردانش را افزایش داده است.

سولسشایر: رونالدو انگیزه بازیکنان منچستریونایتد را افزایش داده است، انتظارات بالای هواداران را برآورده کردیم

به گزارش خبرنگاران، اولگنار سولسشایر پس از پیروزی 4 بر یک منچستریونایتد مقابل نیوکاسل، با تمجید از فوق ستاره تازه وارد تیمش گفت: رونالدو لحظات بزرگ را حس می کند و بازیکنی بی رحم و فوق العاده است. او انگیزه تیم و همه کسانی را که اطراف ما هستند، بالا برده است. شما می بینید رونالدو چه عملکردی دارد؛ لحظه را حس می کند و خطر را می فهمد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به نشاندن کریس رونالدو روی نیمکت و استفاده از او در ادامه مسابقه فکر می کند یا خیر، شرح داد: خیر. همه عملکرد رونالدو را دیدند و از بازی امروز لذت بردند. او تبدیل به گلزنی فوق العاده و از لحاظ تیمی هم بازیکن خوبی شده است. رونالدو زمان بندی بسیار خوبی دارد و برونو فرناندز هم گل فوق العاده ای زد.

سرمربی منچستریونایتد همچنین رضایت خود را از عملکرد شاگردانش نشان داد و گفت: من از بازیکنان بسیار بسیار راضی هستم. زمانی که پیروز می شوید و شادی هواداران را می بینید، لذت می برید. انتظارات هواداران امروز بالا بود که برآورده شد. به بازیکنانم آفرین گفتم و ما تیمی خوب و قدرتمند داریم. باید هر سه یا چهار روز در دیداری مهم به میدان برویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 شهریور 1400 بروزرسانی: 22 شهریور 1400 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 623

به "سولسشایر: رونالدو انگیزه بازیکنان منچستریونایتد را افزایش داده است، انتظارات بالای هواداران را برآورده کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشایر: رونالدو انگیزه بازیکنان منچستریونایتد را افزایش داده است، انتظارات بالای هواداران را برآورده کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید