ساز و کار اعزام تیم های ورزشی دانشگاهی به مسابقات آسیایی و جهانی

به گزارش وبسایت دانشجویی، رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، جزئیات ساز و کار اعزام تیم های ورزشی دانشگاهی به مسابقات آسیایی و جهانی را تشریح کرد.

ساز و کار اعزام تیم های ورزشی دانشگاهی به مسابقات آسیایی و جهانی

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به گزارش روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، به منظور هماهنگی و آنالیز تقویم رقابت های قهرمانی دانشجویان دنیا و جام دنیای دانشگاهی 2022 فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی (فیزو) جلسه آنلاین مدیران کل تربیت بدنی بخش های آموزش عالی و روسای هیات های ورزش های دانشگاهی استانی به مدت دو روز برگزار گردید.

هادی بشیریان، رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی در جلسه آنلاین مشترک با مدیران کل تربیت بدنی بخش های آموزش عالی و روسای هیات های ورزش های دانشگاهی استانی گفت: اعزام های مسابقات دنیای و آسیایی به بخش های آموزش عالی و هیات های استانی واگذار می گردد.

وی بیان داشت: سیاست این فدراسیون برای شرکت در مسابقات دنیای و آسیایی با توجه به توانمندی آن ها و بهره گیری از امکانات مادی و معنوی و نیروی انسانی متخصص در بخش ها واستا ن ها بعضی از اعزام های برون مرزی به آن ها واگذار می گردد.

رئیس فدراسیون ورزش های دانشگاهی گفت: برای مشارکت هرچه بیشتر بخش ها و هیات ها در برنامه های فدراسیون هر بخش و یا استانی که متقاضی وتوانایی اعزام رشته ای را داشته باشد پس از آنالیز های لازم به آن ها واگذار خواهد شد و فدراسیون هم هماهنگی وپشتیبانی های لازم را انجام خواهداد.

بشیریان تأکید کرد: واگذاری اعزام تیم های ورزشی به استان ها علاوه بر اینکه مسابقات دانشجویی رونق پیدا می نماید، انسجام وتقویت ساختار بخش های مختلف در استان ها را در بر خواهد داشت و مسابقات دانشگاهی نیز با انگیزه بیشتری برگزار خواهد شد.

رئیس فدراسیون دانشگاهی یاد آور شدند رویکرد نو فیزو توسعه فعالیت های به وسیله دانشگاه ها است که بصورت جام دنیای در سال 2022 میلادی در رشته های هندبال، پاور لیفتینگ، فین سویمینگ و ورزش های رقابتی (ووشو، کشتی آزادوفرنگی، سامبو، موی تای، کاراته و بوکس) برگزار خواهند شد که در این خصوص دانشگاه ها محور اصلی میباشند.

در این ادامه حاضرین در جلسه پیشنهادات و نظرات خود را مطرح کردند و مقرر شد تا مدیران کل تربیت بدنی بخش ها و روسای هیات ها ضمن آنالیز تقویم اگر آمادگی اعزام رشته ای را دارند را به فدراسیون اعلام نمایند تا هماهنگی های لازم با فدراسیون بین المللی ورزش دانشگاه ها FISU وکمیته های برگزاری مسابقات در کشور های مختلف انجام گردد.

گفتنی است مسابقات دنیای در سال 2022 در رشته های اسکی جهت یابی، صحرا نوردی، اسکواش، صخره نوردی، فوتسال، گلف، جهت یابی، کانو، سه گانه، شطرنج و پنج گانه برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 دی 1400 بروزرسانی: 17 دی 1400 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 754

به "ساز و کار اعزام تیم های ورزشی دانشگاهی به مسابقات آسیایی و جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساز و کار اعزام تیم های ورزشی دانشگاهی به مسابقات آسیایی و جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید