رقابت شانه به شانه بایدن با ترامپ در تگزاس

به گزارش وبسایت دانشجویی، نامزد دموکرات انتخابات آمریکا توانسته پیشتازی خود در نظرسنجی ها را نسبت به رقیب جمهوری خواهش تا آستانه انتخابات حفظ کند.

رقابت شانه به شانه بایدن با ترامپ در تگزاس

به نقل از پایگاه خبری هیل، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به فاصله یک روز تا انتخابات همچنان در افکارسنجی های عمومی از رقیب جمهوری خواه خود پیش است.

به فاصله یک روز تا انتخابات آمریکا نتایج نظرسنجی نشریه وال استریت ژورنال و شبکه ان بی سی نیوز نشان می دهد بایدن دموکرات با اختلاف چشمگیری 10 پله ای از دونالد ترامپ پیش است. بنا به نتایج این نظرسنجی، 52 درصد از رای دهندگان بایدن را انتخاب خود در سوم نوامبر گفتند، این در حالیست که این رقم برای ترامپ 42 درصد بدست آمد.

نتایج این نظرسنجی همچنین نشان داد بایدن در 12 ایالت کلیدی از جمله آریزونا، فلوریدا، جورجیا، آیووا، میشیگان، مینه سوتا، کالیفرنیا شمالی، نیو همشایر، نوادا، پنسیلوانیا و ویسکانسین با اختلاف 6 امتیازی را رئیس جمهور فعلی آمریکا پیش است.

بایدن همچنین محبوبیت قابل توجه 82 درصدی در میان سیاهپوستان کسب کرده است. او همچنین با 18 درصد اختلاف در میان قشر جوان (18 تا 34 ساله)، با 20 درصد اختلاف در میان زنان، با 15 درصد اختلاف در میان رای دهندگان سفید پوست دارای تحصیلات آکادمیک از ترامپ پیش است.

اما نتایج نظرسنجی ها از رقابت شانه به شانه بایدن و ترامپ در ایالت تگزاس حکایت دارد. نامزد دموکرات ها توانست در این ایالت 49 درصد از آرای مشارکت کنندگان در این نظرسنجی را از آن خود کند و ترامپ هم با اختلاف یک درصدی پشت سر او ایستاده است.

ترامپ با برگزاری فشرده سخنرانی انتخاباتی آخرین تلاش های خود را بکار بسته تا ورق انتخابات را برخلاف نظرسنجی ها به نفع خود برگرداند. ستاد انتخاباتی او روز شنبه گفت رئیس جمهور آمریکا در سه روز پایانی مانده به روز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 14 گردهمایی انتخاباتی را با تمرکز بر ایالت پنسیلوانیا برگزار خواهد کرد. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 132

به "رقابت شانه به شانه بایدن با ترامپ در تگزاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت شانه به شانه بایدن با ترامپ در تگزاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید