معاون ترامپ: برنده انتخابات هنوز معلوم نشده

به گزارش وبسایت دانشجویی، معاون رئیس جمهور آمریکا گفت هنوز نتیجه انتخابات ریاست جمهوری قطعی نیست و از جمهوریخواهان ایالت جورجیا که تا چند وقت دیگر شاهد دور دوم انتخابات بر سر کرسی های کنگره خواهد بود خواست تردیدهای مشترک را در خصوص اینکه آن رقابت چقدر عادلانه برگزار گردید کنار بگذارند و در دور دوم انتخابات مربوط به سنا شرکت نمایند.

معاون ترامپ: برنده انتخابات هنوز معلوم نشده

به نقل از روزنامه یو.اس.ای تودی، مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا گفت: این بار ما بر آنها رجحان پیدا می کنیم. ما نظارت داریم. ما قرار است انتخاباتمان را ایمن سازیم. ما قرار است صندوقهای رای را ایمن سازیم. بنا براین یک برگه رای غیابی بگیرید و امروز رای بدهید و رای بدهید.

مایک پنس درصحبتهایش آنقدر جلو نرفت که همچون دونالد ترامپ به غلط ادعا کند که در انتخابات ریاست جمهوری تقلب شده است.

اما او با این حال ادعا کرد که برنده انتخابات هنوز مشخص نشده است.

پنس در تجمعی که برای حمایت از نامزدهای جمهوریخواه رقابت دور دوم کرسی های سنا برگزار شده بود گفت: همانطور که رقابت انتخاباتی ما ادامه می یابد، اینجا در جورجیا و در دادگاه های سراسر کشور من قولی به شما می دهم. ما قرار است به مبارزه تا زمانی که هررای قانونی شمارش گردد ادامه دهیم. ما قرار است به مبارزه تا زمانی که هر رای غیرقانونی بیرون انداخته گردد ادامه دهیم.

مایک پنس تاکید نمود، رای دهندگان جورجیا باید در دور دوم انتخابات در پنج ژانویه به دیوید پردو و کلی لافلر، سناتورهای جمهوریخواه رای بدهند زیرا یک مجلس سنایی که تحت کنترل جمهوریخواهان باشد می تواند آخرین خط دفاعی حزب در برابر یک مجلس نمایندگان و یک کاخ سفید تحت کنترل دموکراتها باشد.

این در حالی است که حملات ترامپ به آرای غیابی در گذشته می تواند کار جمهوریخواهان برای کسب این کرسی ها را سخت تر کند. مایک پنس که رای دهندگان را تشویق به رای دادن غیابی کرد همچنین حملات ترامپ را به صورت خفیف تکرار نموده و گفت: می دانم همه ما تردیدهایمان را نسبت به انتخابات قبلی داریم. او ادعا کرد که این اتفاق دیگر نخواهد افتاد زیرا این بار جمهوریخواهان نظارت دارند و با گفتن این حرف تلویحا ازفریبکاری صحبت کرد.

پنس گفت: در مبارزه بمانید. در مبارزه برای تمامیت انتخابات ما باقی بمانید. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 190

به "معاون ترامپ: برنده انتخابات هنوز معلوم نشده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون ترامپ: برنده انتخابات هنوز معلوم نشده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید