در برطرف موانع و حمایت از فراوری نهایی واکسن رازی کووپارس تسریع گردد

به گزارش وبسایت دانشجویی، معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور به همراه بازرس کل امور جهاد کشاورزی و بازرس کل امور صمت سازمان از موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی بازدید کرد.

در برطرف موانع و حمایت از فراوری نهایی واکسن رازی کووپارس تسریع گردد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، غلامعباس ترکی معاون نظارت و بازرسی امور فراوریی سازمان در این بازدید که با حضور رییس و مدیران موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی انجام شد از بخش های مختلف تحقیقاتی موسسه و مراحل نهایی طرح کار آزمایی بالینی واکسن رازی کووپارس بازدید کرد.

بعلاوه مسئولان موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی توضیحاتی در مورد مشخصات و مزایای واکسن رازی کووپارس و چگونگی طی مراحل قانونی جهت اجرای فاز های سه گانه کار آزمایی بالینی و مسائل و مسائل فعلی از جمله کمبود نقدینگی موسسه برای فراوری انبوه، معین تکلیف واکسن های فراوری شده٬ کندی پیشرفت اجرای فاز سه، (به علت هم زمانی با واردات تعداد بالای واکسن در روز های اخیر و کمبود داوطلب) ارائه کردند.

بعلاوه با نظر معاون نظارت و بازرسی امور فراوریی سازمان بازرسی کل کشور مقرر شد رییس موسسه نسبت به اعلام کتبی مسائل و موانع فراوری انبوه واکسن رازی کووپارس به سازمان بازرسی کل کشور اقدام کند تا پیگیری لازم به منظور برطرف موانع فراوری انجام گردد.

ترکی معاون نظارت و بازرسی امور فراوریی سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به طی مراحل فنی و قانونی فراوری واکسن رازی کووپارس و نتایج مطلوب حاصله از اجرای فاز های سه گانه کار آزمایی بالینی آن، بر تسریع در اجرای مراحل نهایی فراوری و تزریق عمومی آن و اطلاع رسانی دقیق از فرایند و نتایج حاصله تأکید کرد.

در جریان این بازدید معاون نظارت و بازرسی امور فراوریی سازمان بازرسی کل کشور در تبادل نظر با بعضی مراجعین دیدگاه آنان را جویا شد که مراجعه کنندگان از فرایند اجرای طرح ابراز رضایت کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 647

به "در برطرف موانع و حمایت از فراوری نهایی واکسن رازی کووپارس تسریع گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در برطرف موانع و حمایت از فراوری نهایی واکسن رازی کووپارس تسریع گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید