خسارات اولیه طوفان در مرکز، ازسقوط تابلو ها تا مصدومیت 6 شهروند

به گزارش وبسایت دانشجویی، معاون سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ضمن تشریح خسارات اولیه طوفان در مرکز از شهروندان درخواست کرد ضمن پرهیز از تردد غیر ضروری در سطح شهر، توصیه های ایمنی را در این زمینه جدی بگیرند.

خسارات اولیه طوفان در مرکز، ازسقوط تابلو ها تا مصدومیت 6 شهروند

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مجید آرون درباره خسارات اولیه طوفان در مرکز اظهارداشت: گزارش های اولیه سطح منطقه ها از سقوط و یا شکستگی چندین مورد درخت خبر می دهد، بعلاوه تا به امروز مواردی از سقوط تابلو و شکستگی چراغ هدایت و رانندگی گزارش شده است.

به گفته وی گزارش های ارسالی تا به امروز از مجروح شدن شش نفر از شهروندان در تهران خبر می دهد که چهار مورد به صورت سرپایی در محل درمان شده و دو نفر به بیمارستان اعزام شده اند؛ بنابراین گزارش، عدم تردد در مجاورت ساختمان های در حال ساخت، تابلو های مستقر در سطح شهر، تیر های برق، کابل های فشار قوی و عدم تجمع در محدوده و محل وقوع حوادث احتمالی، فاصله گرفتن از شیشه پنجره ها، عدم تردد در محدوده تراس و پشت بام بخشی از توصیه های ایمنی در هنگام وقوع طوفان است که شهروندان باید به آن توجه کنند. بعلاوه دوری از حصارها، دیوارها، تابلو های تبلیغاتی، بنرها، داربست های فلزی و عدم توقف در این مکان ها نیز در هنگام وقوع طوفان توصیه می گردد.

بنا به گزارش هواشناسی، چهارشنبه و پنجشنبه در بعضی ساعات برای استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز شامل قزوین، البرز، تهران و سمنان و بعلاوه استان های مرکزی و قم نیز وزش باد شدید و در منطقه ها مستعد خیزش گرد و خاک پیش بینی می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 تیر 1401 بروزرسانی: 23 تیر 1401 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 927

به "خسارات اولیه طوفان در مرکز، ازسقوط تابلو ها تا مصدومیت 6 شهروند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسارات اولیه طوفان در مرکز، ازسقوط تابلو ها تا مصدومیت 6 شهروند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید