خبر بد برای استقلال در آستانه ملاقات با سپاهان

به گزارش وبسایت دانشجویی، تمرینات استقلالی ها برای ملاقات حساس مقابل سپاهان، دیروز نیز در ورزشگاه اکباتان (راه آهن) برگزار گردید و بازیکنان این تیم، زیر نظر کادرفنی به انجام کار های تاکتیکی پرداختند تا خود را برای جدال حساس مقابل اصفهانی ها آماده نمایند.

خبر بد برای استقلال در آستانه ملاقات با سپاهان

در جلسه تمرینی دیروز بازیکنان استقلال در بخش اول و پس از گرم کردن به کار های سرعتی و بدنی زیر نظر قربانعلی پور مشغول شدند. بخش اصلی این جلسه تمرینی را مرور یک تاکتیک تهاجمی تشکیل داد. مرور ضربات ایستگاهی آخرین بخش این جلسه تمرینی بود.

در تمرین دیروز، داریوش شجاعیان هافبک آبی پوشان به دلیل آسیب دیدگی، باز هم غایب بود تا نرسیدن او به ملاقات حساس مقابل سپاهان قطعی گردد. شیخ دیاباته نیز در این جلسه تمرینی به صورت اختصاصی کار کرد و همچنان از تمرینات گروهی به دور بود تا تعیین گردد او نیز نمی تواند استقلال را در ملاقات مقابل سپاهان همراهی کند.

استقلال روز شنبه در ملاقاتی مهم میهمان سپاهان خواهد بود. شاگردان فکری برای کسب عنوان قهرمانی نیم فصل، باید سه امتیاز این ملاقات را کسب نمایند و منتظر بمانند که پرسپولیس حداقل در یکی از دو ملاقاتش مقابل پیکان و گل گهر، برنده از زمین خارج نگردد. البته حالت های دیگری برای قهرمانی استقلال در صورت عدم پیروزی مقابل سپاهان وجود دارد که آن، منوط به توقف رقبای این تیم در هفته پایانی لیگ برتر است.

وزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 317

به "خبر بد برای استقلال در آستانه ملاقات با سپاهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر بد برای استقلال در آستانه ملاقات با سپاهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید