ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر فولاد، تغییرات مهم در خط هافبک سرخ ها در غیاب 3 ستاره تاثیرگذار

به گزارش وبسایت دانشجویی، یحیی گل محمدی در بازی امروز چند بازیکن تاثیرگذار خود را در اختیار ندارد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر فولاد، تغییرات مهم در خط هافبک سرخ ها در غیاب 3 ستاره تاثیرگذار

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ملاقات سوپرجام امروز در سیرجان برگزار خواهد شد. پرسپولیس فصل گذشته برای پنجمین بار متوالی قهرمان لیگ برتر ایران شد و فولاد هم با شکست دادن استقلال در فینال جام حذفی توانست این جام را برای نخستین بار تصاحب کند.

دو تیم در شرایطی به مصاف هم می فرایند که یحیی گل محمدی 4 بازیکن تاثیرگذارش را در اختیار ندارد. عیسی آل کثیر، سیامک نعمتی و میلاد سرلک بازیکنانی هستند که به علت مصدومیت در این بازی غایب خواهند بود. ضمن اینکه احسان پهلوان هم دیشب اعلام شد که به علت ابتلا به کرونا این بازی مهم را از دست داده است.

در سوی مقابل اما فولاد به عنوان پرکارترین تیم جابجایی شرایط خوبی برای این بازی دارد. آنها در نیم فصل پیروز شدند خلعتبری، گردان، رضاوند آقاسی و کوشکی را جذب نمایند تا شکل و شمایل تیم نکونام برای این بازی کاملا تغییر کند.

حامد لک در بازی امروز همچنان دروازه بان اول پرسپولیس است این در حالی است که هنوز قرارداد احمد گوهری گلر نو پرسپولیس به علت بدهی داخلی این باشگاه ثبت نشده است. در خط دفاعی مهدی شیری، سعید آقایی، سیدجلال حسینی و فرشاد فرجی، چهار مدافع سرخ پوشان در برابر فولاد را تشکیل خواهند داد. خط میانی سرخ ها هم در غیاب سرلک،نعمتی و پهلوان، با حضور کمال الدین کامیابی نیا، مهدی ترابی، علی شجاعی و رضا اسدی تشکیل خواهد شد. میلاد سرلک که در اردوی تیم ملی مصدوم شد در این ملاقات مهم حضور ندارد و به نظر می رسد رضا اسدی توفیق اجباری پیدا نموده تا در میانه زمین برای پرسپولیس بازی کند. اما در خط حمله سرخ ها در این بازی مهدی عبدی و وحید امیری به میدان خواهند رفت. عبدی پیش از تعطیلات نیم فصل فرایند خوبی در گلزنی داشت و امروز هم امید اول سرخ ها برای باز کردن دروازه فولاد است.

به این ترتیب سرخ ها با این ترکیب احتمالا به مصاف فولاد خواهند رفت:

حامد لک، مهدی شیری، سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، سعید آقایی، کمال الدین کامیابی نیا، رضا اسدی، مهدی ترابی، علی شجاعی، وحید امیری و مهدی عبدی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1401 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 858

به "ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر فولاد، تغییرات مهم در خط هافبک سرخ ها در غیاب 3 ستاره تاثیرگذار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر فولاد، تغییرات مهم در خط هافبک سرخ ها در غیاب 3 ستاره تاثیرگذار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید