خبرنگاران الحوثی : سالروز ولادت حضرت زهرا باید روز جهانی زن مؤمن نامگذاری گردد

به گزارش وبسایت دانشجویی، تهران - خبرنگاران- عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن سه شنبه به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها گفت: شایسته است که این روز به نام روز جهانی زن مؤمن نامگذاری گردد.

خبرنگاران الحوثی : سالروز ولادت حضرت زهرا باید روز جهانی زن مؤمن نامگذاری گردد

به گزارش خبرنگاران از تارنمای اینترنتی شبکه تلویزیونی المسیره، رهبر جنبش انصارالله ضمن تبریک میلادحضرت زهرا سلام الله علیها اضافه کرد: خطرناکترین چیزی که دشمنان اسلام به دنبال آن هستند، ضربه زدن به مبانی، اخلاق و ارزش هایش زن مؤمن و کوشش برای به فساد کشاندن وی است.

الحوثی به فسا کشاندن زن در جامعه مسلمانان را عظیم ترین ابزار دشمنان برای به زانو درآوردن و کنترل آن جامعه دانسته است.

رهبر جنبش انصارالله توضیح داد: ظهور زنان اسوه و نمونه مانند مریم دختر عمران (ع) و فاطمه دختر حضرت محمد (ص)، گواه روشنی بر صندلی والای زنان نزد خداوند است.

وی راه صیانت از جامعه یمن و مسلمانان را مقابله با کوشش های خصمانه و شیطانی و حفظ جدی اصول اسلام، تعالیم و اخلاق اسلامی دانست.

الحوثی خاطر نشان کرد: ثمره تعهد مردم یمن به اصول و مبانی اسلام در قدرت، استحکام و انسجام جامعه در مقابله موثر با دشمنان در همه زمینه های رویارویی متجلی شده است.

وی ادامه داد:بدون مبانی ایمانی و تعالیم الهی، جامعه یمن این میزان از خودگذشتگی، جانفشانی، پایداری و انسجام نداشت.

رهبر جنبش انصارالله توضیح داد:تعهد یمنی ها به اصول ایمانی موجب بهره مندی آنان از حمایت الهی شد چنان که آنان را قادر ساخته است، بیش از 6 سال در برابر شدیدترین تجاوز و محاصره ایستادگی نمایند.

جنگ نابرابر ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان و همراهی امارات به هفتمین سالگرد خود نزدیک می گردد و در جریان این جنگ تا به امروز هزاران یمنی کشته، میلیون نفر زخمی شدند و براساس گزارش سازمان ملل متحد فاجعه آمیزترین بحران انسانی در دنیا را به نام خود ثبت نموده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 309

به "خبرنگاران الحوثی : سالروز ولادت حضرت زهرا باید روز جهانی زن مؤمن نامگذاری گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران الحوثی : سالروز ولادت حضرت زهرا باید روز جهانی زن مؤمن نامگذاری گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید