خبرنگاران افکار عمومی باید برای رعایت شیوه نامه های کرونایی اقناع شود

به گزارش وبسایت دانشجویی، مشهد- خبرنگاران- استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اقناع افکار عمومی برای مقابله با کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: تشکیل کمیته علمی با حضور پزشکان و متخصصان دانشگاه های علوم پزشکی استان الزامی است.

خبرنگاران افکار عمومی باید برای رعایت شیوه نامه های کرونایی اقناع شود

به گزارش عصر شنبه روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمد صادق معتمدیان در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که امروز به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، بر لزوم افزایش هرچه بیشتر محدودیت ها وکنترل ها تاکید و اظهار کرد: باید تمام تلاش خود را برای کاهش آمار مبتلایان به ویروس کرونا به کار گیریم.

استاندار خراسان رضوی افزود: دانشگاه علوم پزشکی باید به صورت روزانه و هفتگی گزارشی از آمار مبتلایان به این بیماری و تحلیل خود را از شرایط استان ارائه کند.

معتمدیان تاکید بر استفاده از همه ظرفیت ها برای اجرای پروتکل های بهداشتی گفت: افکار عمومی باید به نحو کافی در این رابطه اقناع شود و اطلاع رسانی کامل در این خصوص صورت گیرد.

وی اجرای کامل مقررات بهداشتی و پیشگیرانه را تنها راه کنترل شیوع ویروس کرونا دانست و افزود: رعایت شیوهنامهها باید برای مردم تسهیل و در این خصوص تیم های بازرسی و نظارتی بیشتری تشکیل شود.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: به منظور حفظ سلامت مردم و جامعه، با ناقضان شیوهنامهها و متخلفان از دستورهای بهداشتی برخورد خواهد شد.

روسای دانشگاه های علوم پزشکی استان، فرمانداران، روسای کمیته ها و سایر اعضای ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا خراسان رضوی به صورت ویدئو کنفرانس در این جلسه حضور داشتند.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 آذر 1399 بروزرسانی: 25 آذر 1399 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 150

به "خبرنگاران افکار عمومی باید برای رعایت شیوه نامه های کرونایی اقناع شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران افکار عمومی باید برای رعایت شیوه نامه های کرونایی اقناع شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید