خبرنگاران ارمنستان شهادت فخری زاده را تسلیت گفت

به گزارش وبسایت دانشجویی، تهران- خبرنگاران- وزارت امور خارجه ارمنستان سه شنبه شب در واکنش به ترور شهید فخری زاده خاطرنشان کرد که ایروان هرگونه اقدام تروریستی در منطقه و دنیا را محکوم می نماید.

خبرنگاران ارمنستان شهادت فخری زاده را تسلیت گفت

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش خبرنگاران از رادیو ارمنستان، آنا نقدلیان سخنگوی وزارت امور خارجه ارمنستان گفت: ایروان هرگونه اقدام تروریستی را در منطقه و سراسر دنیا محکوم می نماید.

نقدلیان اضافه کرد: ما ترور محسن فخری زاده، دانشمند برجسته ایرانی و رئیس سازمان نوآوری ها و تحقیقات دفاعی وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران را تسلیت می گوییم.

علی شمخانی روز دوشنبه در حاشیه مراسم خاکسپاری شهید دانشمند محسن فخری زاده اظهارداشت: ابتدا ضروری است مقابل ملت ایران که چنین فرد صالح و توانمندی را از دست دادند، سر تعظیم فرود آورم و متعهد می شوم که ما این غم را از چشمان شما پاک خواهیم کرد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با تاکید بر اینکه به مانند فخری زاده ها در کشور کم نیستند، عنوان نمود: دشمنان ما هرگز قادر نیستند توان علمی و فنی فخری زاده ها را از جوانان مسلمان بگیرند و امیدوارم که خون این شهید همانطور که در پیغام رهبری بیان شد منجر به ادامه کوشش در راستای گردد که این شهید شروع کرد و امیدوارم که زندگان ما قصاص شهید به نحوه شاد کننده ملت ایران بگیرند.

تروریست های مسلح عصر جمعه- هفتم آذرماه- با کمین در راستا خودروی حامل محسن فخری زاده معاون وزیر دفاع و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، این دانشمند برجسته کشورمان را به شهادت رساندند.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 15 آذر 1399 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 130

به "خبرنگاران ارمنستان شهادت فخری زاده را تسلیت گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ارمنستان شهادت فخری زاده را تسلیت گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید