جلوگیری از هرگونه تجمع در آرامستان های قم

به گزارش وبسایت دانشجویی، خبرنگاران/قم مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه از هرگونه تجمع در آرامستان ها جلوگیری می گردد، توضیح داد: طوری برنامه ریزی شده که برنامه های خاکسپاری در قطعات مختلف در بازه های صبح و عصر به منظور کاهش تجمعات صورت گیرد.

جلوگیری از هرگونه تجمع در آرامستان های قم

سید محسن میرهادی با اشاره به همکاری شهرداری قم با مرکز بهداشت برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی، اظهارکرد: ارتباط و هماهنگی مناسبی در این زمینه وجود دارد و به جدیت در حال دنبال کردن خواسته های مرکز بهداشت هستیم.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه از هرگونه تجمع در آرامستان ها جلوگیری می گردد، توضیح داد: طوری برنامه ریزی شده که برنامه های خاکسپاری در قطعات مختلف در بازه های صبح و عصر به منظور کاهش تجمعات صورت گیرد.

میرهادی ادامه داد: تنها مشکل در این زمینه تجمعات خانواده های فوتی های غیرکرونایی است که این خانواده ها به شدت مقاومت می نمایند که محدودیت هایی در این زمینه نیز با حضور نیروها در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به رعایت شیوه نامه های بهداشتی در پایانه های مسافربری و حمل ونقل عمومی، مطرح کرد: در پایانه ها استفاده از ماسک و دوری از هرگونه تجمع الزام است و این موضوع به شدت رصد، پایش و تذکر داده می گردد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با تأکید بر تعطیل بودن کامل بوستان ها و ممانعت از ورود افراد، یادآور شد: پرداخت الکترونیک در 80 درصد تاکسی های شهری انجام گرفته است و مابقی نیز در حال پیگیری هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 خرداد 1400 بروزرسانی: 9 خرداد 1400 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 466

به "جلوگیری از هرگونه تجمع در آرامستان های قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلوگیری از هرگونه تجمع در آرامستان های قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید