توقیف شناور ایرانی در باکو تکذیب شد

به گزارش وبسایت دانشجویی، شرکت کشتیرانی دریای خزر ضمن تکذیب خبر توقیف شناور ایرانی، خاطرنشان کرد: شناور ایرانی که از مبدأ بندر انزلی راهی بندر آکتائو قزاقستان بوده، به علت بدی شرایط جوی مجبور به توقف موقت در یکی از بنادر باکو در کشور آذربایجان شده است.

توقیف شناور ایرانی در باکو تکذیب شد

به گزارش ایلنا، شرکت کشتیرانی دریای خزر در اطلاعیه ای اعلام نمود: شناور متعلق به شرکت کشتیرانی دریای خزر که از مبدأ بندر انزلی راهی بندر آکتائو قزاقستان بوده، به علت اوضاع نامساعد جوی و سرعت بالای وزش باد در جهت، مجبور به توقف و پهلوگیری در یکی از پناهگاه های جنوب آذربایجان و باکو شده و به محض مساعد شدن اوضاع جوی به جهت خود ادامه خواهد داد.

در این اطلاعیه آمده است، ایمیل های رسمی از سوی فرمانده کشتی به شرکت کشتیرانی دریای خزر ارسال شده که در آن رسماً به قسمت ایمنی و کنترل کیفی ناوگان اعلام شده است که به علت شرایط نامساعد جوی، توقف در یک پناهگاه امن را صورت خواهد داد و از روز گذشته (10 مهرماه 1401) در لنگرگاه لنگر انداخته است.

بر این اساس، شناور ایرانی متعلق به شرکت کشتیرانی دریای خزر به هیچ عنوان توقیف نشده و پس از بهبود شرایط جوی، به جهت خود به مقصد بندر آکتائو قزاقستان ادامه خواهد داد.

منبع: فرارو
انتشار: 12 مهر 1401 بروزرسانی: 12 مهر 1401 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 983

به "توقیف شناور ایرانی در باکو تکذیب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقیف شناور ایرانی در باکو تکذیب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید