تخصیص بودجه ویژه به کمیته پارالمپیک برای بازی های توکیو

به گزارش وبسایت دانشجویی، محمد تابع در مصاحبه با خبرنگاران با یادآوری اینکه در لایحه ابتدایی بودجه 1400 مبلغ 71 میلیارد تومان برای کمیته ملی پارالمپیک در نظر گرفته شده بود، گفت: با توجه به برگزاری بازی های پارالمپیک توکیو این مبلغ نمی توانست جوابگوی کامل نیازهای مالی کمیته به خصوص برای اعزام کاروان باشد. به همین دلیل نسبت به بودجه پیشنهادی معترض شده و افزایش اعتبارات با تخصیص بودجه ای ویژه برای بازی های توکیو را خواستار شدیم.

تخصیص بودجه ویژه به کمیته پارالمپیک برای بازی های توکیو

وی شرح داد: طی ماه های گذشته موضوع را از طریق رایزنی های متوالی با نمایندگان مجلس به طور جدی پیگیری کردیم. نتیجه هم قول مساعدی بود که برای افزایش اعتبار 1400 کمیته ملی پارالمپیک داده شد.

دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک گفت: هنوز لایحه بودجه ابلاغ نشده که از رقم جدید در نظر گرفته برای کمیته ملی پارالمپیک مطلع شویم اما اینگونه که خبردار شدیم که همچون کمیته ملی المپیک برای ما هم تخصیص ویژه برای بازی های 2020 لحاظ شده است.

تابع در مورد رقم مصوب برای بازی های پارالمپیک گفت: ابلاغ و اطلاع رسانی دقیقی به کمیته ملی پارالمپیک نشده است اما در جریان رایزنی و پیگیری اجرا شده از نهایی شدن رقمی حدود 100 تا 120 میلیارد تومان برای کمیته ملی پارالمپیک مطلع شدیم. البته تا زمان ابلاغ لایحه بودجه نمی توان هیچ حساب دقیقی روی این رقم داشت اما در صورت مصوب و ابلاغ می تواند کمک خوبی برای ما در سال برگزاری بازی های المپیک باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 408

به "تخصیص بودجه ویژه به کمیته پارالمپیک برای بازی های توکیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص بودجه ویژه به کمیته پارالمپیک برای بازی های توکیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید