تاریخ انتشار بازسازی لست آو آس برای کامپیوتر معین شد؛ تریلر تازه آن را ببینید

به گزارش وبسایت دانشجویی، استودیوی ناتی داگ (Naughty Dog) به تازگی از تاریخ انتشار بازسازی لست آو آس 1 برای رایانه های شخصی رونمایی نموده است.

تاریخ انتشار بازسازی لست آو آس برای کامپیوتر معین شد؛ تریلر تازه آن را ببینید

لست آو آس (The Last of Us) که به وسیله بسیاری به عنوان یکی از برترین بازی های پسا آخرالزمانی و به طور کلی یکی از برترین آثار تاریخ این صنعت تلقی می گردد، با داستان دلخراش خود در دنیایی که ظاهرا نابود شده است، همراه با صداپیشگی های خیره کننده و اکشن های مجذوب کننده، تمجیدها و جوایز زیادی را دریافت کرد. این بازی به وسیله یک دنباله در سال 2020 که به همان میزان مورد ستایش نهاده شد، ادامه یافت.

نسخه بازسازی شده لست آو آس 1 در ماه سپتامبر برای پلی استیشن 5 منتشر شد. در حالی که نسخه اصلی بازی یک اثر انحصاری بود، با این حال امید زیادی وجود داشت که نسخه بهبود یافته برای رایانه های شخصی نیز عرضه گردد که با توجه به فعالیت های بیشتر سونی روی رایانه های شخصی در سال های اخیر چندان دور از انتظار نبود. با این حال، علی رغم اینکه این بازسازی با جلوه های بصری بهبود یافته، مدل های سه بعدی باکیفیت تر و تغییراتی جزئی در گیم پلی همراه است، قیمت تقریبا 70 دلاری آن باعث شده تا بعضی در خصوص خرید آن تردید داشته باشند.

با این وجود بازسازی ذکر شده منتشر شد و نقدهای خوبی را از سوی منتقدان دریافت کرد. تاریخ انتشار این بازی روی رایانه های شخصی در مراسم گیم اواردز 2022 با تریلری به نمایش گذاشته شد. البته گفتنی است که تصاویر موجود در این تریلر از نسخه پلی استیشن 5 بازی گرفته شده اند، بنابراین باید دید که نسخه کامپیوتر بازی چگونه خواهد بود. در هر صورت بسیاری بدون شک از اینکه پلتفرم دیگری به جز پلی استیشن این بازی را دریافت خواهد نمود، هیجان زده خواهند شد.

در این میان، اقتباس تلویزیونی لست آو آس نیز این روزها حسابی سر و صدا به پا نموده است. پخش این سریال از 15 ژانویه 2023 (25 دی 1401) شروع خواهد شد. این سریال به نظر وفاداری زیادی به منبع اقتباس خود دارد، با این حال قرار است که به جنبه های بیشتری از داستان مجذوب کننده و تاثیرگذار آن بپردازد. هرچند باید منتظر ماند و دید که چه عملکردی از خود به جای خواهد گذاشت.

بازسازی لست آو آس 1 در تاریخ 3 مارس 2023 (12 اسفند 1401) با قیمت 59.99 دلار برای رایانه های شخصی در دسترس خواهد بود. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gemtasu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 آذر 1401 بروزرسانی: 21 آذر 1401 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 1011

به "تاریخ انتشار بازسازی لست آو آس برای کامپیوتر معین شد؛ تریلر تازه آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ انتشار بازسازی لست آو آس برای کامپیوتر معین شد؛ تریلر تازه آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید