بیمه یک میلیون دلاری موی سر یک بازیکن فوتبال

به گزارش وبسایت دانشجویی، سال ها پیش یکی از معروف ترین کمپانی های فراوری شامپو در جهان موهای تروی پولامالو یکی از بازیکنان فوتبال آمریکایی تیم پیتسبورگ استیلرز را به قیمت یک میلیون دلار بیمه نموده بود.

بیمه یک میلیون دلاری موی سر یک بازیکن فوتبال

به گزارش خبرنگاران، نکته جالب اینجاست که این بیمه به مدت دو سال اعتبار داشت. به گفته نمایندگان خود این کارخانه، بیمه کردن موهای پرپشت این بازیکن فوتبال برداشتن اولین قدم در سیاست بیمه گذاری تا سرانجام فصل بازی های این تیم است.

اگرچه به نظر می رسد این کار بیشتر جنبه تبلیغاتی داشت و یک سیاست نو از سوی صاحبان کارخانه فراوری شامپو برای فروش بیشتر بود، اما در این بین حتی خود پولامالو و تیم ورزشی اش نمی دانستند که هدف کارخانه فراوری مواد بهداشتی از این کار چیست.

البته از نظر آنها مطمئنا اهداف بسیار مهمی در پشت پرده این کار عجیب و غریب نهفته بود. با انتشار این خبر سوالی که برای بیشتر مخاطبین و خوانندگان آن پیش آمده این بود که اگر در این مدت ناگهان و البته به طور تصادفی اتفاقی برای موهای پولامالو بیفتد چه اتفاقی برای بیمه او رخ خواهد داد؟ آیا پولامو پول بیمه یا اینکه کارخانه شامپو سازی مبلغ طلایی را را خواهد گرفت؟ به هر حال دیگر از این نوع بیمه ها خبری نیست.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 مرداد 1402 بروزرسانی: 6 مرداد 1402 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 1110

به "بیمه یک میلیون دلاری موی سر یک بازیکن فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیمه یک میلیون دلاری موی سر یک بازیکن فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید