ببینید؛ تریلر جدیدی از نسخه کامل شین مگامی تنسی 5 منتشر شد

به گزارش وبسایت دانشجویی، کمپانی اتلوس (Atlus) به تازگی تریلر جدیدی از بازی نقش آفرینی Shin Megami Tensei V: Vengeance منتشر نموده است.

ببینید؛ تریلر جدیدی از نسخه کامل شین مگامی تنسی 5 منتشر شد

شین مگامی تنسی 5 در سال 2021 منتشر شد و بازخورد های خوبی را دریافت کرد و حضور قدرتمند و در حال رشد اتلوس را در فضای آثار نقش آفرینی ژاپنی بیشتر کرد. آنالیز های منتشر شده از این بازی رویکرد آن به داستان گویی و دنیا سازی، شخصیت های آن و استفاده مناسب از عناصر مشترک آثار نقش آفرینی ژاپنی استودیو و این سری محبوب را ستودند. سه سال از زمان این بازی می گذرد و نسخه کامل این بازی با عنوان Vengeance به زودی منتشر خواهد شد.

بازی Shin Megami Tensei 5: Vengeance در هسته خود همان بازی اصلی است اما شامل داستان های بیشتر، شیاطین بیشتر، شخصیت های بیشتر و چیز های بیشتری برای دوست داشتن و لذت بردن است. در این اثر، بازیکنان دو خط داستانی خواهند داشت که می توانند به وسیله آن ها بازی نمایند یعنی Canon of Creation و Canon of Vengeance. اولی خط داستانی اصلی شین مگامی تنسی 5 است که شامل تمام پیشرفت های این نسخه نو است اما مطابق انتظار داستان یکسانی را روایت می نماید.

در این میان Canon of Vengeance تا نیمه بازی مشابه بازی اصلی است اما از نیمه بازی به بعد، داستان نوی را در خصوص کادیستو (Qadistu) برای بازیکنان به ارمغان می آورد. از طرفی یکی از ویژگی های نو در این نسخه، توانایی NPC های انسانی برای پیوستن به بازیکن در نبرد است که البته در نسخه های قبلی شین مگامی تنسی دیده می شد اما به نسخه اصلی بازی پنجم راه پیدا نکرد. تریلر نو منتشر شده با عنوان An Ideal World بینندگان را دعوت می نماید تا در توکیوی پساآخرالزمانی کاوش نمایند و در عین حال خط داستانی نو، ارتباط با متحدان نو، مبارزات نوبتی و لشکر شیاطین را مشاهده نمایند.

بازی Shin Megami Tensei 5: Vengeance در 14 ژوئن (25 خرداد) امسال برای کنسول های نسل هشتم و نهمی پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1403 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 1142

به "ببینید؛ تریلر جدیدی از نسخه کامل شین مگامی تنسی 5 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ تریلر جدیدی از نسخه کامل شین مگامی تنسی 5 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید