ایجاد تله کابین گرگان فرصتی برای افزایش ظرفیت گردشگری گلستان

به گزارش وبسایت دانشجویی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان در پی تصویب پروژه تله کابین گرگان در شورای عالی معماری و شهرسازی گفت: اجرای پروژه تله کابین گرگان به ویژه در جوار منطقه گردشگرپذیر فرصتی مناسب برای افزایش ظرفیت گردشگری استان است.

ایجاد تله کابین گرگان فرصتی برای افزایش ظرفیت گردشگری گلستان

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی گلستان، احمد تجری روز چهارشنبه 17 دی ماه 99 بابیان این مطلب گفت: در چند سال اخیر زیرساخت های مناسب جهانگردی در گلستان ایجاد شده است و این استان می تواند میزبان جهانگردان و مسافران داخلی و خارجی باشد، اما به این معنی نیست که در این حوزه به نقطه ای ایده آل رسیده ایم.

او بیان نمود: با اجرای طرح های عظیم جهانگردی چون پروژه تله کابین می توانیم شاهد توسعه جهانگردی و افزایش مدت اقامت مسافر و جهانگرد در استان باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی گلستان اضافه نمود: رونق جهانگردی می تواند به رشد مالی در استان نیز یاری کند و از همین رو باید کوشش کنیم تا شرایط جذابی را برای جهانگرد و جهانگرد در استان ایجاد کنیم.

او یادآور شد: پیگیری پروژه تله کابین گرگان از سال 85 شروع شده بود و پس از مطالعات و آنالیز دستورالعمل های دستگاه های اجرایی مختلف و دریافت مجوزهای لازم در کمیته فنی شورای عالی معماری و شهرسازی مطرح و اکنون به تصویب این شورا رسید.

تجری گفت: امیدواریم شاهد شروع فرایند ایجاد مقدمات و اجرای این پروژه با رعایت تمامی ملاحظات زیست محیطی باشیم.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 262

به "ایجاد تله کابین گرگان فرصتی برای افزایش ظرفیت گردشگری گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد تله کابین گرگان فرصتی برای افزایش ظرفیت گردشگری گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید