تور ارزان دبی: اعطا عالی ترین نشان افتخار امارات به بن سلمان

به گزارش وبسایت دانشجویی، امارات متحده عربی در جریان سفر شاهزاده محمد بن سلمان به این کشور، عالی ترین نشان افتخار غیرنظامی امارات را به ولیعهد عربستان سعودی اعطا کرد.

تور ارزان دبی: اعطا عالی ترین نشان افتخار امارات به بن سلمان

با تور ارزان دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش ایندیپندنت فارسی، شاهزاده محمد بن سلمان که در دومین توقف سفر های منطقه ای خود روز سه شنبه وارد امارات متحده عربی شد، نشان افتخار مدنی زاید را دریافت کرد که به سران کشور ها و مقامات عالی رتبه اهدا می گردد.

عرب نیوز می نویسد، اعطا نشان افتخار زاید به معنی روابط تاریخی و دوجانبه قوی است.

شاهزاده محمد بن سلمان از روز دوشنبه سفر به کشور های عضو شورای همکاری خلیج فارس را شروع نموده است. در روز نخست ولیعهد عربستان به عمان سفر کرد و توافقنامه های متعددی برای همکاری امضاء شد.

مصاحبه های ولیعهد عربستان و ولیعهد امارات در کاخ ریاست جمهوری الوطن انجام شد که در ابوظبی واقع شده است. این گزارش حاکی از آن است که دو طرف روابط برادرانه و همکاریی های دوجانبه و توسعه فرصت ها در زمینه های مختلف را آنالیز کردند.

در این نشست موضوعات منطقه ای و مسائل بین المللی بر مبنای منافع مشترک مطرح شد. دو طرف بر لزوم همکاری مشترک کشور های خلیج فارس و عرب برای اطمینان از صلح و ثبات در منطقه تاکید کردند.

این سفر همزمان با جشن های پنجاه سالگی امارات متحده عربی اجرا شده است. سالگرد اتحاد هفت امارات که اکنون زیر پرچم امارات متحده عربی متحد شده اند.

شاهزاده محمد بن سلمان در ادامه سفر پنج روزه خود به منامه، دوحه و کویت سفر خواهد نمود.

منبع: فرارو
انتشار: 2 بهمن 1400 بروزرسانی: 2 بهمن 1400 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 770

به "تور ارزان دبی: اعطا عالی ترین نشان افتخار امارات به بن سلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان دبی: اعطا عالی ترین نشان افتخار امارات به بن سلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید