اعتراض شدید دبیر به ارائه گزارش مالی کمیته ملی المپیک

به گزارش وبسایت دانشجویی، رییس فدراسیون کشتی در مجمع عمومی کمیته المپسک نسبت به ارایه گزارش مالی در دو بحث قهرمانی و متفرقه به صورت یکجا اعتراض کرد.

اعتراض شدید دبیر به ارائه گزارش مالی کمیته ملی المپیک

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، چهل و نهمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در سالن فارسی برگزار شد. پس از ارائه گزارش از سوی بابایی مسئول مالی کمیته المپیک، علیرضا دبیر به این گزارش شدیدا معترض شد و گفت: بودجه قهرمانی و متفرقه در سال 1400 چقدر بوده است؟ حتما درباره مباحث مالی در این مجمع سوالات زیادی خواهیم داشت. ما که توفیق نداشتیم خدمت هیات اجرایی برسیم، اینجا مجمع است و سوالات باید مطرح شوند. این گزارش ایراد دارد. باید متفرقه یکجا آورده شود. برای فدراسیون ها اینکه بودجه قهرمانی چقدر بوده خیلی مهم است ولی شما یکجا ذکر کردید.

امسال از 167 میلیارد 50 میلیارد به فدراسیون ها دادید، چطور بعد 4 سال متفرقه ها بیشتر می شود؟

* کل بودجه کمیته بودجه قهرمانی است

او ادامه داد: بودجه قهرمانی چقدر بوده است؟ چرا می گویید همه آن قهرمانی بوده است؟ من به آقای بابایی و اقا سید گفتم اینجا مجمع است؛ جایی که حسابرس باید صحبت کند و مسئول مالی نباید صحبت کند. بابایی گفت ما یک ردیف متفرقه داریم که تمام آن هم برای قهرمانی است تا وقتی می خواهیم کاروانی را اعزام کنیم بتوانیم پوشش دهیم. چون ردیف اصلی جوابگوی یکسری رویدادهای مهم را نمی دهد درخواست متفرقه کردیم و با تدبیر دکتر صالحی امیری ردیف متفرقه را به ردیف اصلی تزریق کردیم.

در سال 1400 قهرمانی 68 و 600 بوده در حالی که دبیر هنگامی که به این موضوع اعتراض داشت، صدایش قطع شد و خبرنگاران که در سالن پایین حضور داشتند نتوانستند صدای وی را از تلویزیون بشنوند.

دبیر در ادامه به صالحی امیری گفت: من حضرتعالی را به عنوان مدیر قوی می شناسم. من هم جای شما بودم حتما این کار را می کردم که بودجه متفرقه اضافه شود. من از وزارت گلایه دارم. اینجا مجمع است و حق فدراسیون هاست که بودجه خود را بخواهند. در بودجه متفرقه دست رییس باز است. من قهرمان المپیک شدم ولی چیزی نخواستم اما باید حق مجموعه زیر دستم را بگیرم. حرف که زدم، گفتند سهم خواه است. من به آقایان هیات اجرایی، به تک تک شما نقد دارم.

دبیر اضافه نمود: بودجه قهرمانی در سال 96، مبلغ 33 میلیارد بوده و بودجه متفرقه 11 میلیارد. این بودجه الان باید به چه رقمی می رسید؟ من روی شاخص ها حرف دارم. مسئول مالی نباید در این مجمع صحبت کند بلکه حسابرس باید حرف بزند.

رییس فدراسیون کشتی شرح داد: شاخص 1000 گذاشتید، تکواندو 999 شده بودجه اش را گرفته نوش جانش اما چرا کشتی را که 1800 را رد می کند نگه می دارید؟ آقای کیکاووس سعیدی غیرواقع حرف می زند، آقای نوبخت به فدراسیون ما آمد و 7 و نیم میلیارد به ما داد، ما از ترسمان گفتیم به کمیته بدهید که آن ها به ما بدهند. بعد آقای کیکاووس سعیدی آن را جزو اضافه تخصیصی به کشتی می گذارد. کجا 225 درصد دادید؟

دبیر اضافه نمود: هیات اجرایی بودجه ما را 4 میلیارد می گذارد. آیا خرج یک اعزام می شود؟ من برای هر سفر 7 میلیارد هزینه دارم، آن وقت 4 میلیارد می دهید؟ بعدش 2 میلیارد می دهید و منت می گذارید؟

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 خرداد 1401 بروزرسانی: 20 خرداد 1401 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 898

به "اعتراض شدید دبیر به ارائه گزارش مالی کمیته ملی المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض شدید دبیر به ارائه گزارش مالی کمیته ملی المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید