Furore ، دهکده ای پنهان در یک آبدره در ایتالیا

به گزارش وبسایت دانشجویی، Furore نام دهکده ای کوچک در ایتالیاست که در بخش جنوب غربی این کشور واقع شده است. این دهکده در میان یک آبدره قرار گرفته و از زیباترین دهکده های ایتالیا می باشد. با توجه به این که خانه های این منطقه به صورت پراکنده قرار داشته اند، دهکده Furore ایتالیا قابل مشاهده نبوده و از دید مسافران و گردشگران مخفی مانده بود. اما در حال حاضر با کوشش مسئولین منطقه این دهکده پنهان به یک مکان گردشگری زیبا تبدیل شده است. در این بخش قصد داریم به معرفی این دهکده کوچک و زیبا بپردازیم. با خبرنگاران همراه باشید.

Furore ، دهکده ای پنهان در یک آبدره در ایتالیا

دهکده Furore ایتالیا

دهکده Furore در سواحل آمالفی (Amalfi) در استان سالرنو (Salerno) و در بخش جنوب غربی کشور ایتالیا واقع شده است. دهکده Furore ایتالیا به علت داشتن خانه های رنگارنگ و مسیرها و منظره ها زیبا و تماشای اخیرا مورد توجه گردشگران بسیاری از سراسر جهان قرار گرفته است. Furore یک منطقه مسکونی در سواحل ایتالیا و مشرف به دریاست و از زیباترین دهکده های ایتالیا به شمار می رود. خانه های مسکونی این منطقه به صورت به هم پیوسته و در کنار هم ساخته نشده اند و هیچ میدان قابل توجهی در این بخش وجود ندارد. ازاین رو مسافرانی که در این مسیر رفت و آمد می کردند از وجود این دهکده آگاه نبودند. پس از گذشت سال ها شهردار این منطقه تصمیم گرفت تا دهکده کوچک و زیبای خود را وارد نقشه ایتالیا کند و با این کار این منطقه را به صورت رسمی به عنوان شهر به همه بشناساند. برای دیده شدن این شهر زیبا به اهالی Furore دستور داد تا خانه های خود را با رنگ های زیبا و شاد رنگ آمیزی نمایند تا مسافران با تماشای خانه های رنگارنگ، به سمت این شهر جذب شوند. این کار به عنوان سنت در این دهکده کوچک به یادگار ماند و هنوز هم اهالی این منطقه خانه های خود را به صورت رنگارنگ، رنگ آمیزی می نمایند. بعلاوه هر سال در ماه سپتامبر هنرمندان و نقاشان از سراسر جهان به این مکان دعوت می شوند تا ساختمان ها و دیوار خیابان ها را با نقاشی های رنگارنگ تزیین نمایند.

آبدره، قدیمی ترین جاذبه شهر Furore

یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری این منطقه، گلوگاه باریکی است که از برخورد جزیره و دریا باهم به وجود آمده است. به این گلوگاه آبدره گفته می گردد. این آبدره قدیمی ترین بخش دهکده است و شهر اصلی 300 متر بالاتر از این منطقه واقع شده است. پل قوسی شکلی با ارتفاع 30 متر از بالای این دره عبور می نماید و هر سال تابستان از این پل برای برگزاری مسابقات قهرمانی شیرجه استفاده می گردد. مسئولین این شهر با کوشش های بسیار توانسته اند این منطقه را به یک ناحیه گردشگری تبدیل نمایند. آن ها برای این کار کوره پخت آهک قدیمی را به فروشگاه و کافه تبدیل کردند و سعی کردند تا میراث صنعتی، تنوع گیاهی منطقه و ... را در موزه ای به نمایش همگان بگذارند. اگر شما نیز به ایتالیا سفر کردید، تماشای این دهکده کوچک و زیبا را از دست ندهید. منظره ها این دهکده در وسط روز و هنگام تابش آفتاب بر روی گلوگاه، چشم اندازهای طبیعی و فوق العاده زیبایی را ایجاد می نماید که قطعا از تماشا آن لذت خواهید برد. در ادامه تصاویر بیشتری از این آبدره را باهم می بینیم.

منبع: همگردی
انتشار: 19 دی 1401 بروزرسانی: 19 دی 1401 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 1026

به "Furore ، دهکده ای پنهان در یک آبدره در ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "Furore ، دهکده ای پنهان در یک آبدره در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید