4 کشته و زخمی در پی حملات با چاقو در متروی نیویورک

به گزارش وبسایت دانشجویی، اداره پلیس نیویورک از کشته شدن 2 نفر و زخمی شدن 2 نفر دیگر در چندین حمله با چاقو در ایستگاه های متروی این شهر خبر داده است.

4 کشته و زخمی در پی حملات با چاقو در متروی نیویورک

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، درموت شیا کمیسر پلیس نیویورک روز شنبه در یک کنفرانس خبری گفت: در چندین حمله با چاقو در ایستگاه های متروی نیویورک حداقل 2 نفر کشته و 2 نفر دیگر زخمی شده اند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی اضافه کرد: 4 حادثه جداگانه حمله با چاقو در ایستگاه های متروی نیویورک گزارش شده که در این حملات 2 نفر کشته و 2 نفر دیگر زخمی شدند. قرار است 500 مامور بیشتر پلیس در سراسر ایستگاه های متروی نیویورک مستقر شوند.

وی در ادامه گفت: نخستین حمله صبح آدینه از سوی یک مهاجم نقاب دار علیه یک زن 67 ساله در ایستگاه 181 در منهتن شمالی به وقوع پیوسته است. این زن هم اکنون در بیمارستان تحت مداوا نهاده شده است.

دومین حمله اواخر روز آدینه در ایستگاه خیابان Far Rockaway-Mott در منطقه کوئینز رخ داد و یک مرد هدف اصابت چاقو نهاده شد. 2 ساعت بعد نیز یک زن 44 ساله در حالی که زخمی و بیهوش شده بود در ایستگاه 207 پیدا شده است. این زن بعدا در بیمارستان بر اثر جراحات وارد شده جانش را از دست داد.

در حمله چهارم با چاقو نیز یک مرد 43 ساله در ایستگاه خیابان 181 غربی هدف اصابت چاقو نهاده شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 326

به "4 کشته و زخمی در پی حملات با چاقو در متروی نیویورک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 کشته و زخمی در پی حملات با چاقو در متروی نیویورک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید