یک روز به یادماندنی برای 100 کودک کار

به گزارش وبسایت دانشجویی، بچه ها کار منطقه 6 در برنامه رستوران گردی که بانی آن معاونت اجتماعی فرهنگی منطقه بود میهمان یکی از رستوران های مرکز شدند.

یک روز به یادماندنی برای 100 کودک کار

به گزارش خبرنگاران، مهدی بصیری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: در روز جهانی مقابله با کار کودک، با مشارکت مجمع خیران منطقه از 100 کودک کار در رستوران پذیرایی کردیم و یک روز به یادماندنی را برای این عزیزان رقم زدیم.

او ادامه داد : این بچه ها از سوی اداره آسیب های معاونت شهرداری منطقه و نهادهای مردمی معرفی و در یک روز به رستوران دعوت شدند.

بصیری ادامه داد: این بچه ها همواره تماشاگر ورود و خروج افراد به رستوران های شیک بودند، اما هیچ وقت فرصت استفاده از رستوران را پیدا نکرده بودند. در اینبرنامه ریزی، بچه ها کار هم به رستوران رفتند و یک روز شاد را تجربه کردند.

بصیری با بیان اینکه روز جهانی مقابله با کار کودک بهانه ای است برای توجه به بچه ها کار، بعلاوه ایجاد بستری مناسب برای جلوگیری از کار این قشر از جامعه، یادآور شد : برنامه های مشابهی را در دست اجرا داریم تا هم از بچه ها کار در رستوران پذیرایی و هم آنها تشویق شوند که تحت پوشش نهادهای مردمی قرار بگیرند و از این راه تسهیلات دریافت نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 تیر 1402 بروزرسانی: 10 تیر 1402 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 1100

به "یک روز به یادماندنی برای 100 کودک کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک روز به یادماندنی برای 100 کودک کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید