پارک علم و فناوری در توسعه سیستان و بلوچستان اثرگذار است

به گزارش وبسایت دانشجویی، استاندار سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای حضور در این استان همواره به نقش و تاثیر پارک علم و فناوری و دانشگاه ها در توسعه منطقه و رفع محدودیت ها اعتقاد داشته ایم و در تلاش هستیم ظرفیت های موجود در این مراکز را در حوزه اجرا عملیاتی کنیم.

پارک علم و فناوری در توسعه سیستان و بلوچستان اثرگذار است

روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی در نشست با سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور بر تقویت پارک های علم و فناوری در سال تازه و افتتاح شعب پارک علم و فناوری در سطح استان تاکید کرد و گفت: موضوع آب مهمترین اولویت در این استان است.

او گفت: حفر سه حلقه چاه آب ژرف در منطقه سیستانT استقرار آب شیرین کن در محل این چاه ها را خواستار شد و تا به امروز چاه آب ژرف شماره چهار در منطقه گشت سراوان یکهزار متر حفاری شده است و برای تامین بخشی از آب مورد نیاز بخش های آشامیدنی، صنعت و کشاورزی استان نیاز به حفر چاه های ژرف دیگر هستیم.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور هم در این نشست، به پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان ماموریت داد در خصوص مساله آب در این استان اهتمام بورزد.

سورنا ستاری در رابطه با درخواست حفر چاه های ژرف تازه از سوی استاندار سیستان و بلوچستان گفت:دکل های حفاری چاه های تازه آب ژرف طی سه ماه آینده به این استان ارسال می شود.

در این نشست در خصوص برنامه زمانبندی استقرار آب شیرین کن در محل چاه های ژرف شماره سه،2و یک توافق شد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور همچنین در حاشیه این نشست طی تماس تلفنی با علی اکبر محرابیان وزیر نیرو، در خصوص تامین منابع مالی حفر هفت حلقه چاه ژرف دیگر در سیستان و بلوچستان گفت وگو کرد و از پیگیری این معاونت برای اجرایی شدن این موضوع خبر داد.

خبرنگاران سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 خرداد 1401 بروزرسانی: 25 خرداد 1401 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 903

به "پارک علم و فناوری در توسعه سیستان و بلوچستان اثرگذار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک علم و فناوری در توسعه سیستان و بلوچستان اثرگذار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید