هندوستان میزبان فعالان اکوسیستم هوشمندسازی شهرها می گردد (تور هند ارزان)

به گزارش وبسایت دانشجویی، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی، پاویون شرکت های دانش بنیان ایرانی در هندوستان با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی در نمایشگاه شهر هوشمند کشور هندوستان برپا می گردد و شرکت های دانش بنیان می توانند برای توسعه بازار محصولات خود از این فرصت مناسب بهره بگیرند.

هندوستان میزبان فعالان اکوسیستم هوشمندسازی شهرها می گردد (تور هند ارزان)

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

این نمایشگاه، بر ارتباطات، فناوری در شهرها، فناوری های نوین ارتباطی در راستای برنامه های هند برای توسعه شهرهای هوشمند این کشور متمرکز است. نمایشگاه شهرهای هوشمند هند، فناوری های تحول آفرین را با ستون های کلیدی توسعه شهری ترکیب می نماید. فناوری اطلاعات و ارتباطات هوشمند، ساختمان های هوشمند، انرژی هوشمند، محیط هوشمند و تحرک شهری همگی از ارکان اصلی توسعه شهری هستند.

نمایشگاه شهرهای هوشمند هند از سال 2015 کار خود را شروع کرد و امروز به عنوان بزرگترین نمایشگاه و کنفرانس آسیا در این زمینه شناخته می گردد. این رویداد بستری برای ارتباطات عمیق تر و راه چاره های عملی برای مسائل شهری فراهم می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 بهمن 1401 بروزرسانی: 17 بهمن 1401 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 1043

به "هندوستان میزبان فعالان اکوسیستم هوشمندسازی شهرها می گردد (تور هند ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هندوستان میزبان فعالان اکوسیستم هوشمندسازی شهرها می گردد (تور هند ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید