نحوه ثبت نام کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای ناپیوسته علمی - کاربردی بهمن 1399

به گزارش وبسایت دانشجویی، با توجه به مصوبات بیست و چهارمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو مقرر شد برای ظرفیت خالی مانده رشته های تحصیلی دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی - کاربردی مهرماه سال 1399، پذیرش در نوبت بهمن ماه انجام گردد.

نحوه ثبت نام کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای ناپیوسته علمی - کاربردی بهمن 1399

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، با توجه به مصوبات بیست و چهارمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو مورخ 99/07/22 مقرر شد برای ظرفیت خالی مانده رشته های تحصیلی دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی - کاربردی مهرماه سال 1399، پذیرش در نوبت بهمن ماه انجام گردد؛ لذا به اطلاع کلیه متقاضیان (اعم از متقاضیانی که در پذیرش دوره مذکور ثبت نام کرده و یا ثبت نام نکرده اند)، می رساند که برای ثبت نام در رشته های تحصیلی مراکز آموزشی پذیرنده در این مرحله، می توانند جداول حاوی اطلاعات رشته محل های مندرج در ذیل این اطلاعیه را مشاهده کرده و ضمن معین نمودن رشته و مرکز آموزشی مورد علاقه خود، با همراه داشتن مدارک ذیل و با توجه به مندرجات دفترچه راهنمای پذیرش و اطلاعیه های بعدی این سازمان در دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی مهر ماه سال 1399 مندرج در درگاه اطلاع رسانی این سازمان و موارد اعلام شده در این اطلاعیه از تاریخ 99/10/16 لغایت 99/10/22 به مرکز آموزشی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه کنند.

1- متقاضیان می بایست­ دارای گواهینامه خاتمه تحصیلات متوسطه (دیپلم سه ساله نظام جدید 3-3-6 یا نظام ترمی/واحدی شامل: نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه شامل: دوره چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای) بوده و حداکثر تا تاریخ 99/06/30 نسبت به اخذ مدرک تحصیلی دیپلم خود اقدام کرده باشند.

2- متقاضیان می بایست در زمان ثبت نام به وسیله مراکز آموزشی مربوط، بابت هزینه ثبت نام نسبت به پرداخت مبلغ 370.000 (سیصد و هفتادهزار) ریال به وسیله سیستم پرداخت الکترونیکی در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش اقدام کنند.

توجه: متقاضیان ضروری است از پیش نویس تقاضانامه ثبت نام در این مرحله که در لینک ذیل این اطلاعیه قرار گرفته است پرینت تهیه کرده و پس از تکمیل به مرکز آموزشی مورد تقاضا ارائه کنند.

3- هر متقاضی می تواند صرفاً یک کدرشته محل از یک گروه آموزشی و با توجه به مندرجات این اطلاعیه و دفترچه راهنمای پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی مهر ماه سال 1399 (این دفترچه به وسیله درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل دسترسی می باشد) انتخاب نماید. در صورت ثبت نام متقاضی در دو کدرشته محل و یا در دو مرکز آموزشی، اطلاعات وی از بانک اطلاعات پذیرفته شدگان یکی از مراکز بر اساس ضوابط این سازمان حذف شده و هیچگونه اعتراضی در این خصوص پذیرفته نخواهد شد.

4- متقاضیان می بایست در زمان ثبت اطلاعات در سامانه مربوط به وسیله مراکز آموزشی در مورد کدرشته محل مورد علاقه خود دقت و توجه لازم را بعمل آورند. پس از ثبت، کدرشته محل ثبت شده برای داوطلبان قابل تغییر و یا تعویض نیست.

5- پس از خاتمه مهلت مقرر در این اطلاعیه، مراکز مجاز به ثبت نام از متقاضیان نخواهند بود و هیچ اقدامی از سوی این سازمان برای متقاضیانی که بعد از تاریخ معین شده مراجعه کنند نیز صورت نخواهد پذیرفت.

6- چنانچه متقاضی قبلاً در ردیف پذیرفته شدگان نهایی مرحله پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی مهر ماه سال 1399 قرار گرفته باشد و در این مرحله از پذیرش برای ادامه تحصیل در یکی از مراکز ثبت نام نماید، قبولی قبلی وی لغو و با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد.

7- همه متقاضیان مرد می بایست در زمان ثبت نام و شرکت در این مرحله از پذیرش دانشجو، از نظر نظام وظیفه منعی برای ادامه ­تحصیل نداشته باشند.

8- پس از انجام ثبت نام، افراد به عنوان پذیرفته شده مشروط (در مراکز آموزشی پذیرنده که به آن مراجعه داشته اند) تلقی می شوند و آغاز به تحصیل آنان تا زمان تایید نهایی این سازمان بصورت مشروط خواهد بود.

9- م ضرورت دارد به شرایط و ضوابط اختصاصی رشته های تحصیلی و سایر موارد مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش و اطلاعیه های بعدی این سازمان در دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی مهر ماه سال 1399 مندرج در درگاه اطلاع رسانی این سازمان توجه کنند.

مدارک لازم برای ثبت نام:

1- شش قطعه عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده در امسال.

2- تصویر شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت.

3- تصویر کارت ملی و اصل آن جهت مطابقت.

4- اصل گواهینامه خاتمه تحصیلات متوسطه (دیپلم سه ساله نظام جدید 3-3-6 یا نظام ترمی/واحدی شامل: نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه شامل: دوره چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای) با مهر و امضای رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل به انضمام یک برگ تصویر آن.

5- اصل کاربرگ 101 (گواهی اشتغال به کار مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش دوره های مذکور) با امضا و مهر بالاترین مقام مسؤل، آخرین فیش حقوقی و آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر انجام کار و برای شاغلین نیرو های مسلح ارائه حکم کارگزینی یا گواهی اشتغال به کار از یگان مربوط برای متقاضیان کدرشته محل هایی که پذیرش درآن ها صرفاً مختص شاغلین است.

6- ارائه مدرکی که شرایط نظام وظیفه برادران را معین نماید.

اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی مهر ماه سال 1399:

الف) تغییر شماره تماس و آدرس مرکز آموزشی:

ب) استان، دستگاه متقاضی، مرکز آموزشی، رشته تحصیلی، نشانی و تلفن مرکز آموزشی جدید علاوه بر دفترچه مهرماه:

ج) تغییر تعریف شاغل، شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی مرکز آموزشی:

با توجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان در سازمان سنجش آموزش کشور به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و برای تسریع در ثبت و آنالیز درخواست ها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می­توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت کنند. پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری به وسیله پیغام کوتاه ارسال می­گردد. متقاضیان می­توانند پس از دریافت شماره و کد رهگیری به وسیله پیغام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس: http://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین شرایط درخواست خود آگاه شوند.

در ضمنً متقاضیان گرامی می توانند سؤالات خود را با شماره تلفن گویای : 42163 (کد 021) در میان بگذارند و از مراجعه حضوری به این سازمان خودداری فرمایند.

دریافت فایل فایل رشته محل ها دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی -بهمن ماه 1399 در قالب PDF

دریافت فایل تقاضانامه دوره کادرانی دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمن ماه 1399 در قالب PDF

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 259

به "نحوه ثبت نام کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای ناپیوسته علمی - کاربردی بهمن 1399" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه ثبت نام کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای ناپیوسته علمی - کاربردی بهمن 1399"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید