مودریچ در پی ماندن رفیق خود در رئال مادرید

به گزارش وبسایت دانشجویی، به نظر می رسد شانس حضور گرت بیل در ترکیب رئال مادرید برای فصل بعد بیشتر از قبل شده است.

مودریچ در پی ماندن رفیق خود در رئال مادرید

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، کادنا سر مدعی شد لوکا مودریچ در روزهای اخیر سعی نموده گرت بیل را راضی به ماندن در رئال مادرید برای فصل بعدی کند. هافبک کروات که اخیرا یک فصل دیگر قرارداد خود را با کهکشانی ها تمدید نموده، شاید برترین دوست گرت بیل ولزی در این باشگاه باشد. آنها از زمان همبازی بودن در تاتنهام در مرکز انگلیس یکدیگر را شناخته و همواره هم با یکدیگر رابطه خوبی داشته اند.

لوکا مودریچ در سال های اخیر و خصوصا با توجه به جدایی سرخیو راموس به یکی از رهبران مهم رختکن رئال مادرید تبدیل شده و معتقد است ماندن گرت بیل می تواند در این مرحله تازه در رئال مادرید زیر نظر کارلو آنچلوتی نقشی بسیار مهم ایفا نماید. مودریچ تصور می نماید که اگر گرت بیل با تمام توان در تمرینات حضور یابد، می تواند برای فصل بعد تبدیل به مهره ای موثر در ترکیب رئال مادرید بشود.

بعلاوه خود کارلو آنچلوتی هم قبل از بازگشت به باشگاه رئال مادری هم علاقه زیادی به گرت بیل داشته و حتی خواستار پیوستن او به اورتون بود. برترین روزهای این ستاره ولزی در رئال مادرید زیر نظر کارلتو رقم خورد و این سرمربی ایتالیایی امیدوار به تکرار تاریخ درخشان گذشته در دومین دوره حضود خود در مادرید است. کارلو آنچلوتی در روز معارفه به اسم سرمربی تازه رئال مادرید به تمجید از این بازیکن پرداخته و مدعی شد اگر گرت بیل واقعا انگیزه داشته باشد، می تواند نقش بسیار مهمی در تیم ایفا بکند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 24 تیر 1400 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 538

به "مودریچ در پی ماندن رفیق خود در رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مودریچ در پی ماندن رفیق خود در رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید