مقایسه مرسدس بنز کلاس E با ب ام و سری 5 سدان و فولکس پاسات

به گزارش وبسایت دانشجویی، وقتی شرایط مرسدس بنز کلاس E را مخصوصاً در تولیدات سال های جدیدتر مطالعه می کنید، با خودتان می گویید بعید است خودرویی در این سطح و میزان وجود داشته باشد. اما با وجود اینکه این کلاس با همه امکانات و هنر خودش ظاهر شده، ولی به واسطه قدرت رقبا از جمله ب ام و نتوانسته برنده مطلق بازار باشد. در این مقاله، ما به مقایسه مرسدس بنز کلاس E با ب ام و سری 5 سدان و فولکس پاسات می پردازیم.

مقایسه مرسدس بنز کلاس E با ب ام و سری 5 سدان و فولکس پاسات

مقایسه مرسدس بنز کلاس E با ب ام و سری 5 سدان

یکی از مقایسه های معمول مقایسه مرسدس بنز کلاس E با ب ام و سری 5 سدان خواهد بود که دست برقضا این مدل نیز فراوری 2017 و 2018 است. حجم پیشرانه هر دو خودرو 2 لیتر است، ولی قدرت فراوریشده ب ام و سری 5 سدان 70 اسب بخار بیشتر است.

شتاب سری 5 ب ام و چیزی نزدیک به 6.2 ثانیه در مقابل 7.7 ثانیه بنز کلاس E نیز بیشتر است . حداکثر سرعت ایجادشده ب ام و سری 5 سدان 10 کیلومتر بیشتر از رقیب خود است. البته با این سرعت، شتاب و قدرت بیشتر، مصرف سوخت کمتری در مقایسه مرسدس بنز کلاس E هم دارد.

مرسدس بنز کلاس E از نمای روبه رو

از نظر آپشن ها دو خودرو رقابت سنگین و تنگاتنگی با هم دارد، اما به نظر می رسد بنز کلاس E هوشمندتر از رقیب خود ظاهر شده؛ خصوصاً آپشن هایی چون اعلام خواب آلودگی راننده و سنسور تشخیص عابر پیاده و حفظ فاصله و … که این مدل دارد و مدل موردبررسی در ب ام و فاقد آن است.

از نظر قیمت ظاهراً باید برای مدل های E بنز در این سن و سالی که ساخته شده، مبلغ بیشتری پرداخت کنید. در کل باید بنز کلاس E را خودرویی هوشمندتر بدانیم؛ خودرویی که ظاهراً ارزش این قیمت زیاد را خواهد داشت.

نمای داخل مرسدس بنز کلاس E

یکی دیگر از مقایسه هایی که صورت می گیرد، بین بنز کلاس E با سری 7 ب ام و سدان است. در اینجا نیز قیمت ها به هم نزدیک شده و حتی مدل موردبررسی در ب ام و از مرز 2 میلیارد تومان نیز در مدل هایی از خود عبور می نماید.

به نظر می رسد که ب ام و سری 7 سدان شرایط بهتری در مقایسه مرسدس بنز کلاس E داشته باشد؛ چون یکی دو قدم از سری 5 این برند جلوتر است و نقص های آن را برطرف نموده است.

قیمت خرید و فروش ب ام و سری 5 سدان

مقایسه مرسدس بنز کلاس E با فولکس پاسات

خودروی دیگری که در مقایسه مرسدس بنز کلاس E قرار می گیرد، فولکس پاسات است. البته اگر معیار ما قیمت باشد، حتی در سن و سال بنز کلاس E می توانیم عقب تر برویم و فولکس پاسات 2018 را با نسخه های قدیمی تر کلاس E هم مقایسه کنیم. قیمت آزاد پاسات خیلی کمتر از کلاس E است.

حجم پیشرانه بنز کلاس E کمی بیشتر از پیشرانه 1.8 لیتری پاسات است؛ به همین نسبت قدرت، حداکثر سرعت و شتاب آن نیز شرایط بهتری دارد. حداکثر سرعت ایجادشده در بنز کلاس E نیز تفاوت معناداری با مدل پاسات فولکس دارد.

نمای عقب مرسدس بنز کلاس E

از نظر آپشن ها بنز کلاس E مخصوصاً در مدل های به روزتر قطعاً چیزی برای پاسات جهت رقابت باقی نمی گذارد؛ هرچند که پاسات هم از آپشن های قابل توجه ای برخوردار است. اما از یاد نبرید که بنز کلاس E در فراوریات 2014 به بعد در عمل تبدیل به خودرویی هوشمند شده است. البته این نکته را هم نباید از یاد برد که فولکس پاسات قرار بود سدانی میانه باشد، اما رفته رفته تبدیل به سدانی نیمه لوکس شد. پس طبیعی است که از نظر قدرت، طراحی و شرایط فنی به پای یکی از برترین های کمپانی بنز نرسد.

قیمت خرید و فروش فولکس پاسات

جمع بندی

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده و اطلاعات خوبی از مقایسه مرسدس بنز کلاس E در اختیارتان قرار داده باشد. بعلاوه شما می توانید با مراجعه به لینک زیر از جدیدترین قیمت خرید و فروش این خودرو در بازار آگاه شوید:

قیمت خرید و فروش مرسدس بنز کلاس E

نظر شما درباره خودروهای بالا چیست؟ به نظر شما کدام یک از این خودروها ارزش خرید بیشتری دارند؟ نظرات و تجربیات خودتان را به وسیله ثبت دیدگاه با ما و سایر خوانندگان بلاگ خبرنگاران در میان بگذارید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 7 مرداد 1401 بروزرسانی: 7 مرداد 1401 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 942

به "مقایسه مرسدس بنز کلاس E با ب ام و سری 5 سدان و فولکس پاسات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه مرسدس بنز کلاس E با ب ام و سری 5 سدان و فولکس پاسات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید