مرکز نوآوری و رشد شهرستان آمل افتتاح شد

به گزارش وبسایت دانشجویی، یکصدمین مرکز نوآوری و رشد کشور با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در شهرستان آمل افتتاح شد.

مرکز نوآوری و رشد شهرستان آمل افتتاح شد

به گزارش خبرنگاران مازندران فرماندار شهرستان آمل روز سه شنبه در مراسم افتتاح این مرکز گفت: این مرکز در مجموعه 3 طبقه که پیش از این در مالکیت اداره اوقاف و امور خیریه بوده به صورت اجاره از سوی این سازمان در اختیار شرکت های دانش بنیان و فناور قرارگرفته است.

علیرضا شریعت اضافه کرد: هم اکنون 36 شرکت فعال و ایده پرداز در زمینه های مختلف علمی، پژوهشی و کاربردی متناسب با شرایط روز جامعه در این مجموعه مستقر شدند و باعث حضور و جذب بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاهی شدند.

افزایش 8 مرکز رشد در مازندران

رئیس پارک علم و فناوری مازندران هم در این خصوص گفت: تا به امروز 8 مرکز رشد در سطح مازندران راه اندازی شده که زیر نظر پارک علم و فناوری استان در ساری فعالیت می نمایند.

احمد معتمدزادگان اضافه کرد: در شهرستان آمل تا به امروز 60 شرکت و هسته و نیز واحدهای تحقیق و توسعه در شرکت های عظیم تولیدی و صنعتی راه اندازی شده است.

وی ابراز امیدواری کرد، این شرکت ها سکوی پرتابی برای کل استان و حتی کشور شوند.

همچنین با حضور ستاری، سه محصول دانش بنیان نیز در این مرکز رشد رونمایی شد.

این محصولات دانش بنیان شامل فیلتر سرامیکی (کاربید سلسیوم)، مشعل متال فایبر تشعشعی و کیت اندازه گیری اکسیژن خواهی شیمیایی است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در قالب سفر یک روزه برای افتتاح مرکز رشد و نوآوری آمل و همچنین بازدید از شرکت های دانش بنیان در شهرهای بابل و ساری وارد مازندران شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 تیر 1400 بروزرسانی: 17 تیر 1400 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 526

به "مرکز نوآوری و رشد شهرستان آمل افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز نوآوری و رشد شهرستان آمل افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید