فروردین 3 درجه گرم تر از بلندمدت است

به گزارش وبسایت دانشجویی، خبرنگاران/اصفهان رئیس اداره هواشناسی شهرستان اردستان گفت: تا به امروز دمای هوای فروردین ماه 2 تا 3 درجه گرم تر از نرمال بلندمدت بوده است.

فروردین 3 درجه گرم تر از بلندمدت است

جواد رمضانپور در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تنش دمایی که در چند روز گذشته باعث افزایش دما در شهرستان اردستان شده را در سراسر کشور مشاهده می کنیم.

وی با بیان اینکه روز گذشته بیشترین دمای شهرستان در شهرهای زواره و مهاباد رخ داد و دمای این شهرها تا 35 درجه سانتیگراد افزایش پیدا کرد، اضافه کرد: تا به امروز دمای هوای فروردین ماه 2 تا 3 درجه گرم تر از نرمال بلندمدت بوده است.

رئیس اداره هواشناسی اردستان شرح داد: فعلاً شرایط افزایش دما در شهرستان وجود دارد، ولی با ورود سامانه تازه که از جنوب غرب کشور وارد کشور می شود احتمال خنک شدن هوا وجود دارد.

رمضانپور با بیان اینکه ورود سامانه تازه از اوایل روز پنجشنبه باعث وزش باد نسبتاً شدید تا شدید همراه با گرد و خاک و تندباد لحظه ای در برخی از منطقه ها استان پیش بینی می شود گفت: وزش باد شدید برای روز جمعه شهرستان اردستان را فرا خواهد گرفت.

وی با اشاره به تأثیر سامانه تازه، گفت: برای روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده شاهد کاهش 5 تا 6 درجه ای دما در منطقه خواهیم بود، ولی نوسانات دمایی تا سرانجام فروردین ماه در شهرستان اردستان وجود دارد.

رئیس اداره هواشناسی اردستان اضافه کرد: اگر وزش باد کم باشد برای هفته آینده احتمال بارش باران در برخی از منطقه ها شهرستان وجود دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 خرداد 1401 بروزرسانی: 26 خرداد 1401 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 904

به "فروردین 3 درجه گرم تر از بلندمدت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروردین 3 درجه گرم تر از بلندمدت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید