عیدانه های پرنشاط نسیم

به گزارش وبسایت دانشجویی، با نزدیک شدن به سال جدید محمد احسانی از پشت صحنه برنامه های نوروزی این شبکه بازدید کرد. از جمله برنامه های هوش برتر و شوتبال و کودک شو.

عیدانه های پرنشاط نسیم

در این بازدید تعدادی از مدیران این شبکه به همراه مدیر روابط عمومی شبکه و جمعی از خبرنگاران حضور داشتند. وی در ابتدا از پشت صحنه سری جدید هوش برتر بازدید کرد و درست هنگام ضبط برنامه از راه رسید. اما بدون این که خللی در کار ایجاد یا ضبط برنامه را متوقف کند، در گوشه ای از استودیو منتظر ماند و به تماشای بخش هایی از این برنامه نشست. پس از خاتمه این بخش از برنامه تهیه نماینده اطلاعاتی درباره سری جدید و همچنین مجری جدید برنامه به مدیر شبکه ارائه داد. آریا طاهری که چند سالی است در شبکه نسیم فعالیت می نماید، جایگزین افشین زی نوری شد. سپس تهیه نماینده درباره ویژگی های این سری و آیتم ها و بازی های جدید اطلاعاتی را به مهمانانش ارائه داد.

ایده های نو و خلاقانه

احسانی نیز ضمن قدردانی از کوشش گروه های سازنده هوش برتر، شوتبال و کودک شو ، با توجه به لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و سختی کار به جهت شیوع بیماری کرونا گفت: شبکه نسیم در نوروز برنامه های شاد و سرگرم نماینده ای را تدارک دیده است و هدف ما فراوری برنامه هایی است که بتوانند با ایده های نو مخاطب را جذب نمایند. مدیر شبکه نسیم با اشاره به استقبال مخاطبان و رضایت مندی آنان در نظرسنجی های سازمان از شبکه نسیم ابراز امیدواری کرد در ایام نوروز سه مسابقه هوش برتر ، شوتبال و کودک شو همچنان جزو برنامه های پر بیننده اعلام گردد .احسانی حفظ این فرایند و تداوم در فراوری این مسابقات را مهم ارزیابی کرد و گفت: برنامه سازان این مسابقات در چند فصل با مخاطبان شان همراه بودند و امیدواریم این مسابقات در ایام نوروز با ایده های نو و خلاقانه و براساس ذائقه مخاطب ها را به خود جلب نمایند.

علیخانی مهمان آخرین قسمت دورهمی

در حاشیه این بازدید احسانی مدیر شبکه نسیم درباره پخش آخرین قسمت دورهمی و فصل هفتم خندوانه به خبرنگاران گفت: سری هفتم برنامه خندوانه همزمان با عید مبعث چهارشنبه شب پخش می گردد، برنامه خاتمهی فصل چهارم دورهمی نیز با حضور احسان علیخانی همزمان با سال تحویل 30 اسفندماه پخش خواهد شد.

وی درباره رعایت دستورالعمل های بهداشتی خندوانه گفت: در برنامه خندوانه دستورالعمل ها رعایت می گردد، من قسمت اول برنامه را هم دیده ام و برنامه خوبی شده است. در این فصل خنداننده شو را هم داریم. احسانی درباره تدارک نوروزی شبکه نمایش هم شرح داد: برای ایام نوروز فیلم های خوبی برای مخاطبان در نظرگرفته شده است و 15 فیلم جدیدخواهیم داشت. همچنین در بخش فیلم ایرانی فیلم های نوستالژیک و شاخص هرروز ساعت 13 پخش خواهد شد.مدیر شبکه نسیم درباره موزه دورهمی هم گفت: این موزه به خاتمه رسیده و خریدار هزینه را پرداخت نموده است. حراج به مدت پنج ماه در سایت برگزار و پیشنهاد قیمت ها آنالیز شد و در نهایت یک شرکت موزه دورهمی را خریداری کرد .قراراست در آخرین قسمت دورهمی در فصل چهارم، آیتم موزه دورهمی پخش گردد.

چهره ها در شوتبال نوروزی

احسانی پس از دریافت عکس های یادگاری با تیم سازنده و مجری برنامه هوش برتر به اتفاق همکارانش و خبرنگاران به استودیوی برنامه شوتبال سرزد که مقداد مومن نژاد و محمد پیوندی اطلاعاتی را پیرامون ویژه برنامه نوروز به مدیر شبکه ارائه دادند.

به گفته مؤمن نژاد قرار است 14 قسمت ویژه نوروز روی آنتن برود و در این برنامه شرکت نمایندگان رقابت جذابی در بازی های متفاوت خواهند داشت.

وی با بیان این که شوتبال همچنان بدون تماشاگر ضبط می گردد، گفت: به دلیل رعایت دستورالعمل های بهداشتی نمی توانیم این ریسک را بپذیریم که میزبان دوستان به عنوان تماشاگر در استودیو باشیم. کنترل عوامل مسابقه که نزدیک به 100 نفر هستند کار دشواری است و ما به جد فضا را کنترل می کنیم و دوستان تدارکات استودیو و بازی ها را دائما ضدعفونی می نمایند.

تهیه نماینده شوتبال همچنین مطرح کرد: در فصل جدید برای مخاطبان فضای سرگرم نماینده بیشتری تدارک دیدیم و رقابت های سنگین که در مسابقه های روتین ما وجود دارد، در ایام عید نیست و تنها با طراحی مسابقه های سبک و سرگرم نماینده فضای شادی را برای مخاطبان رقم می زنیم.

مؤمن نژاد با اشاره به این که در ایام عید این مسابقه میزبان ورزشکاران و هنرمندان است، گفت: 2 چهره ورزشی به همراه یکی از دوستان یا اعضای خانواده شان به این مسابقه دعوت می شوند و در حقیقت در هر قسمت از مسابقه، 2 گروه 2 نفره که در مجموع 4 نفر هستند به رقابت با یکدیگر می پردازند

در ادامه حامد آهنگی نیز پس از شوخی با مدیر شبکه و خبرنگاران و عکاسان حاضر در این بازدید و عکس یادگاری به دعوت از چهره های شناخته شده اشاره نمود و گفت: امیدوارم مخاطبان شوتبال در روزهای عید از این برنامه لذت ببرند. ما برای لذت بردن از این مسابقه سراغ چهره های شناخته شده ای رفتیم که پدرو پسری در مسابقه حضور خواهند داشت .این مسابقه ورزشی کاملا حال و هوای نوروزی خواهد داشت و در ایام عید هر شب ساعت 21 از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

در نوروز کودک شو

مدیر شبکه نسیم و تیم همراهش به اتفاق خبرنگاران از بوستان ولایت راهی فرهنگسرای بهمن شدند تا شاهد ضبط بخشی از برنامه کودک شو باشند. احسانی در بازدید از برنامه کودک شو ضمن اشاره به صندلی شبکه نسیم در بین خانواده ها، این برنامه را یکی از برنامه های اثرگذار برای تقویت مهارت های زندگی سالم و کیفیت ارتباط موثر با فرزندان دانست.

در ادامه رضا نصیری شهرضایی، یکی از تهیه نمایندگان کودک شو ضمن معرفی بازی ها و ایتم های جدید برنامه و حضور در استودیو به تشریح جزییات بخش های نهایی و رقابت شرکت نمایندگان در ویژه برنامه های نوروز پرداخت و اعلام نمود: دکور جدیدی برای مرحله نهایی طراحی، اجرا و نصب شده که براساس تنوع و خاصیت های بخش نهایی پیاده سازی شده است.

وی رسالت این برنامه را تأثیرگذاری محتوایی بر مخاطب دانست و گفت: امیدواریم خانواده ها که کودک شو را می بینند به اصالت و سبک زندگی بچگانه توجه بیشتری نمایند. تهیه نماینده و کارگردان کودک شو با اظهار امیدواری از استقبال مخاطبان از این برنامه در ایام نوروز گفت: رقابت و احیای دنیای بچگانه برای ما اهمیت دارد و این برنامه بدون حامی اقتصادی با کمترین هزینه و باراقتصادی روی دوش سازمان توانسته است نظر مخاطبان را جلب کند.

نصیری در خاتمه با اشاره به استفاده بهینه از لوکیشن برنامه در فرهنگسرای بهمن متذکر شد: در هر فصل دکور تازه ای به برنامه اضافه شده است و ما با بهینه سازی دکورها و تغییر کاربری آنها کمترین هزینه را متحمل شده ایم. پس از شرحات تهیه نماینده، خبرنگاران فرصت را غنیمت دانسته و با تهیه نماینده و حمید گودرزی مجری برنامه گفت و گو کردند. همچنین همگی به تماشای ضبط یکی از آیتم های این برنامه نشستند. در خاتمه نیز احسانی از استودیوها و دکورهای مختلف این برنامه دیدن کرد و مدیران همراهش نیز در یکی از چالش های برنامه شرکت کردند و عکس یادگاری با عوامل دریافتد.

منبع: زینب علیپور طهرانی - رسانه / روزنامه خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 359

به "عیدانه های پرنشاط نسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عیدانه های پرنشاط نسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید