سرلک به مدال نقره دنیا رسید

به گزارش وبسایت دانشجویی، نماینده وزن 57 کیلوگرم ایران در اولین حضور خود در رقابت های قهرمانی دنیا با شکست مقابل حریف پرقدرت آمریکایی به مدال نقره دنیا بسنده کرد.

سرلک به مدال نقره دنیا رسید

در ادامه رقابت های 4 وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی دنیا 2021 که در اسلو مرکز نروژ در حال برگزاری است، علیرضا سرلک نماینده وزن 57 کیلوگرم ایران در ملاقات فینال مقابل توماس گیلمان دارنده مدال های برنز المپیک توکیو و نقره دنیا 2017 از آمریکا به روی تشک رفت و در انتها با نتیجه 5 بر 3 بازنده شد و به مدال نقره دنیا رسید.

سرلک پیش از این در دور مقدماتی وزن 57 کیلوگرم که روز گذشته(یکشنبه) برگزار گردید، در دور نخست استراحت کرد، سپس مقابل جوزپه ویلارو از اکوادور با نتیجه 11 بر صفر به رجحان رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله هم آرین سیوترین از بلاروس را با نتیجه 7 بر 6 شکست داد و در نیمه نهایی هم مقابل سلیمان آتلی دارنده مدال های نقره و برنز دنیا از ترکیه با نتیجه 7 بر 4 به رجحان رسید و راهی فینال شد.

مدال های برنز این وزن هم از آن کشتی گیران آلمان و بلاروس شد.

بعلاوه در ادامه رقابت های 4 وزن دوم تا دقایقی دیگر، امیر محمد یزدانی در 65، محمد نخودی در 79 و کامران قاسمپور در وزن 92 کیلوگرم برای کسب مدال طلای دنیا به مصاف رقبایشان می فرایند.

پیش از این و در 4 وزن نخست این رقابت ها، حسن یزدانی در 86 و امیرحسین زارع در وزن 125 کیلوگرم صاحب طلای دنیا شدند اما رحمان عموزاد در 61 و یونس امامی در وزن 74 کیلوگرم از دور رقابت ها کنار رفتند.

بعلاوه مجتبی گلیج در وزن 97 کیلوگرم با شکست مقابل کایل اسنایدر از آمریکا راهی ملاقات رده بندی شد و عرفان الهی هم در وزن 70 کیلوگرم به گروه بازنده ها رفت تا او هم برای رسیدن به مدال برنز کوشش کند. رقابت های شانس مجدد، رده بندی و فینال این دو وزن فردا(سه شنبه) برگزار می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 25 مهر 1400 بروزرسانی: 25 مهر 1400 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 662

به "سرلک به مدال نقره دنیا رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرلک به مدال نقره دنیا رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید