سجادی: حضور در رویداد های مهم ورزشی باید کیفی باشد

به گزارش وبسایت دانشجویی، وزیر ورزش و جوانان در نشست ستاد عالی بازی های آسیایی و پاراآسیایی، حضور کیفی کاروان های ورزشی در رویداد های مهم بین المللی را مورد تاکید قرار داد.

سجادی: حضور در رویداد های مهم ورزشی باید کیفی باشد

به نقل از وزارت ورزش و جوانان، جلسه ستاد عالی بازی های آسیایی و پاراآسیایی امروز (شنبه، 25 دی) به ریاست حمید سجادی و با حضور روسای 2 فدراسیون ناشنوایان و اسکی برگزار شد.

در این جلسه، حمید سجادی (وزیر ورزش و جوانان) با تاکید بر حضور کیفی کاروان های ورزشی ایران در رویداد های مهم بین المللی گفت: باید تلاش کنیم بستر حضور پیروز ورزشکاران دارای معلولیت مهیا شود.

سجادی با اشاره به پیروزیت هایی که ورزشکاران ناشنوا و کم شنوای کشورمان در مسابقات مختلف کسب کرده اند، اظهار کرد: جامعه ورزش قدردان زحمات این عزیزان است و امیدوارم بتوانیم شرایطی را ایجاد کنیم که در ابعاد مختلف، ورزش در این حوزه توسعه پیدا کند.

بیشتر بخوانید

  • بیانیه فدراسیون ژیمناستیک در واکنش به اظهارات مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی

وزیر ورزش و جوانان گفت: با تمام مسائل ورزشکاران دارای معلولیت آشنا هستیم و تلاش می کنیم در رفع آن ها بکوشیم.

او مسأله اشتغال، توسعه فضا های ورزشی، فراهم نمودن امکانات و تجهیزات برای انجام فعالیت های ورزشی و حمایت از ورزشکاران ناشنوا را بخشی از مسایل ورزشکاران ناشنوا دانست و تاکید کرد: در صدد هستیم یک معاونت را مسئول شناسایی و رفع مسائل آن ها کنیم.

وزیر ورزش و جوانان همچنین در خصوص اسکی بازان کشورمان این نکته را مورد توجه قرار داد که با توجه به پتانسیل اسکی ایران، باید تلاش شود در هر رویدادی نتایج بهتری کسب شود.

سجادی کسب تجربه در چنین رویداد هایی را بسیار مهم دانست و گفت: زیرساخت های طبیعی و وجود پیست های اسکی باید فرصتی برای برگزاری اردو های تدارکاتی با سایر کشور ها و میزبانی رقابت ها شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 فروردین 1401 بروزرسانی: 1 فروردین 1401 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 833

به "سجادی: حضور در رویداد های مهم ورزشی باید کیفی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سجادی: حضور در رویداد های مهم ورزشی باید کیفی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید