سامسونگ از گوشی 5G گلکسی A42 رونمایی کرد

به گزارش وبسایت دانشجویی، سامسونگ دقایقی قبل از گوشی گلکسی A42 رونمایی کرد که جدیدترین گوشی 5G این شرکت محسوب می گردد؛ البته تقریبا تمام مشخصات سخت افزاری این گوشی ناگفته مانده و اعلام شده که جزئیات آن مدتی قبل از عرضه اعلام خواهد شد.

سامسونگ از گوشی 5G گلکسی A42 رونمایی کرد

گلکسی A42 از نمایشگر سوپر امولد 6.6 اینچی بهره می برد و اگرچه سامسونگ رزولوشن آن را اعلام ننموده، باید بگوییم که نسل قبلی این گوشی با نمایشگر 1080p عرضه شده و بنابراین به احتمال زیاد حداقل با چنین رزولوشنی سروکار داریم. با توجه به فقدان صندلی اثر انگشت فیزیکی، این گوشی مجهز به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر است و در بخش فوقانی صفحه نمایش یک بریدگی قطره ای شکل توجه را جلب می نماید.

در پنل پشتی 4 دوربین دیده می گردد که هنوز نمی توانیم به ویژگی های آن ها بپردازیم اما به نظر می رسد دوربین موجود در سمت راست بخش پایینی ماژول از نوع سنسور تشخیص عمق محسوب می گردد.

همچنین با توجه به نامگذاری این گوشی، به احتمال زیاد از گوشی 5G گلکسی A51 ارزان تر خواهد بود که البته این موضوع فعلا در حد برآورد است. سامسونگ اعلام نموده که جزئیات این گوشی مدتی قبل از معرفی گلکسی A42 اعلام خواهد شد و درباره عرضه آن هم تاریخ دقیقی اعلام نشده است.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 24

به "سامسونگ از گوشی 5G گلکسی A42 رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ از گوشی 5G گلکسی A42 رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید