رستوران های سن پترزبورگ که برترین منظره ها شهر را پیشکش تان می نمایند

به گزارش وبسایت دانشجویی، سن پترزبورگ یکی از شهرهای مطرح روسیه است که در سفر به آن می توانید به رستوران هایی نظیر مانساردا، بلویو، ولگا ولگا و... بروید و علاوه بر یک غذای عالی، از منظره ها شهر لذت ببرید.

رستوران های سن پترزبورگ که برترین منظره ها شهر را پیشکش تان می نمایند

سن پترزبورگ به خاطر مراکز تاریخی حفاظت شده به خود می بالد، هر چند که از آسمانخراش های بلند یا معماری های مدرن که افق مرکز شهر را خراب می نماید، خبری نیست. به همین علت اگر در تور سن پترزبورگ به یکی از رستوران های روف تاپ آن سر بزنید، می توانید از منظره ها فوق العاده زیبای شهر لذت ببرید. با ما همراه باشید تا تعدادی از این رستوران های را به شما معرفی کنیم.

مانساردا

رستوران روف تاپ مانساردا (Mansarda) مورد تحسین مردم محلی و سایر مشتریان است. این رستوران به یکی از جاذبه های اصلی شهر، کلیسای جامع سنت ایزاک (St. Isaacs Cathedral) مشرف است. منوی این رستوران گلچینی از غذاهای معروف نظیر غذاهای ایتالیایی، گرجستانی، ژاپنی و نوشیدنی های فوق العاده است. حتما باید از قبل میز رزرو کنید، زیرا میزهایی که مشرف به منظره ها زیبای شهر هستند، به سرعت رزرو می شوند.

رستوران بلویو

رستوران لوکس فرانسوی بلویو (Bellevue Brasserie) در پشت بام هتل کمپینسکی (Kempinski hotel) واقع شده است و پنجره های آن به میدان کاخ (Palace Square) و کاخ زمستانی (Winter Palace) مشرف است. این محل مناسب میل کردن صبحانه و شام بوده و حسی لاکچری به شما هدیه خواهد نمود.

گراموتا چینی

رستوران گراموتا چینی (China Gramota)، یکی از معدود رستوران های شهر سن پترزبورگ است که غذای درجه یک کانتونی (چینی) را سرو می نماید و به تازگی فعالیت خود را شروع نموده است. منوی این رستوران با فضای داخلی عجیب و غریب آن همخوانی دارد و به کلیسای ناجی در خون (Church on the Saviour of Spilled Blood) مشرف است. برای اینکه برترین دید را به شهر داشته باشید، باید یک میز در تراس رزرو کنید، هر چند در جریان باشید که فقط در ماه های گرم سال امکان استفاده از تراس وجود دارد.

ولگا ولگا

برترین منظره ها سن پترزبورگ را باید از داخل آب دیدن کنید که رستوران ولگا ولگا (Volga-Volga) پیشکش شما خواهد نمود. با کشتی سواری در امتداد رودخانه نوا (Neva) می توانید بیشتر جاذبه های اصلی سن پترزبورگ را در کمتر از یک ساعت مشاهده کنید. در واقع این رستوران، یک تور گردشی مختصر را با یک شام عالی در هم آمیخته است، جهت رودخانه را طی نموده و وقتی در بندر توقف می نماید، مهمانان غذای خود را میل نموده اند. حتما باید از قبل جا رزرو کنید و اگر به موقع به بندر نرسید، ممکن است بدون شما حرکت کند. زمان حرکت کشتی در وب سایت رستوران ذکر شده است.

ماکارونیکی

ماکارونیکی (Makaronniki) یکی از رستوران های معروف ایتالیایی است که افراد محلی به کرات به آن سر می زنند. این رستوران روف تاپ به واسطه موسیقی زنده و منظره ها چشم نواز جزیره پتروگراسکایا (Petrogradskaya island) که اغلب از دید گردشگران مخفی می ماند، فضایی فوق العاده برای صرف شام در طول تابستان است. اگر دوست دارید از مرکز شهر فاصله بگیرد، رستوران ماکارونیکی گزینه ای است که از انتخاب آن پشیمان نمی شوید.

مسکوا

رستوران مسکوا (Moskva) در آخرین طبقه مرکز خرید نوسکی (Nevsky shopping center) واقع شده است و بعد از خرید کردن یا بعد از اینکه با قطار از مسکو به سن پترزبورگ رسیدید، می توانید یک وعده غذای خوشمزه در این مکان معرکه میل کنید. از تراس این رستوران می توانید شاهد خیابان نوسکی (Nevsky Avenue) و میدان وُستانیه (Vosstaniya square) باشید.

روف 18

رستوران روف 18 (Roof 18)، یک تراس آفتابگیر و دور از هیاهوی شهر است. این رستوران مدرن، منویی از غذاهای معروف اروپایی و لیستی از نوشیدنی های گسترده را پیشکش مهمانان می نماید تا در فضای تراس از آن لذت ببرند. برای فضای خصوصی تر، اتاق های ویژه ای با شومینه در نظر گرفته شده که در شب های سرد زمستان، گزینه ای رومانتیک به شمار میرود.

منبع: کجارو
انتشار: 8 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1401 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 862

به "رستوران های سن پترزبورگ که برترین منظره ها شهر را پیشکش تان می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران های سن پترزبورگ که برترین منظره ها شهر را پیشکش تان می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید