خبرنگاران هواشناسی بروجرد نسبت به آبگرفتگی معابر هشدار داد

به گزارش وبسایت دانشجویی، بروجرد - خبرنگاران - رییس اداره هواشناسی بروجرد گفت: با ورود سامانه بارشی آبگرفتگی معابر و وزش باد شدید برای اغلب مناطق این شهرستان پیش بینی می شود.

خبرنگاران هواشناسی بروجرد نسبت به آبگرفتگی معابر هشدار داد

بهروز یاراحمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: با ورود سامانه جدید بارشی، بارش ها در منطقه آغاز شده و این سامانه طی امروز و فردا فعال بوده و تا ظهر روز یکشنبه 2 آذرماه ادامه دارد.

وی اضافه کرد: شدت بارشها در روز شنبه بوده و پیش بینی می شود این سامانه بارشی حدود 20 میلیمتر بارش را به دنبال داشته باشد که آبگرفتگی معابر دور از انتظار نیست.

یاراحمدی حداقل و حداکثر دمای هوا را 2 و 15 درجه بالای صفر گفت و گفت: هم اکنون دمای هوا در بروجرد هشت درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته 2 درجه افزایش یافته است.

رییس اداره هواشناسی بروجرد خاطرنشان کرد: میزان بارش های سال زراعی در بروجرد تا امروز 18 میلیمتر بوده که این رقم در مدت مشابه سال گذشته 64 میلیمتر ثبت شده است.

وی اضافه کرد: برای 24 ساعت آینده در بروجرد آسمانی ابری همراه با بارش باران، وزش باد پیش بینی می شود.

یاراحمدی ادامه داد: ابرناکی، بارش باران همراه با رعد و برق، وزش باد نسبتاً شدید بارش برفدر ارتفاعات، رعد و برق و مه آلود شدن هوا از مخاطرات این سامانه هستند.

رییس اداره هواشناسی بروجرد گفت: آبگرفتگی معابر عمومی، ایجاد رواناب های سطحی، سیلابی شدن مسیل ها، بالا آمدن سطح آب رودخانه ها، اختلال در تردد جاده ای، لغزندگی جاده ها، احتمال آسیب به تاسیسات سبک شهری و روستایی و احتمال آسیب به محصولات زراعی و باغی دور از انتظار نیست

منبع: ایرنا
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 160

به "خبرنگاران هواشناسی بروجرد نسبت به آبگرفتگی معابر هشدار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هواشناسی بروجرد نسبت به آبگرفتگی معابر هشدار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید