جان باختن روزانه 32 مسافر نوروزی بر اثر تصادف ، 36 میلیون خدمت انتظامی ترافیکی به مردم ارائه شده است خبرنگاران

به گزارش وبسایت دانشجویی، رئیس پلیس راهور ناجا گفت: متاسفانه به طور متوسط روزانه 32 نفر از هموطنان بر اثر تصادف جان خود را از دست می دهند.

جان باختن روزانه 32 مسافر نوروزی بر اثر تصادف ، 36 میلیون خدمت انتظامی ترافیکی به مردم ارائه شده است خبرنگاران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سردار کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در گفتگوی تلویزیونی با اشاره به افزایش 40 درصد تصادفات در مقایسه با سال 99 اظهار کرد: علی رغم تاکید ها وتوصیه های مکرر متاسفانه به طور متوسط روزانه 32 نفر از هموطنان بر اثر تصادف جان خود را از دست می دهند.

او در ادامه بیان نمود: در کنار طرح های نوروزی محدودیت های کرونایی در سراسر کشور نیز در حال نظارت است. مدیریت ترافیک، تسهیل در تردد ها و کاهش تصادفات موضوعات جدی است که در دستور کار قرار دادیم.

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه بیش از 36 میلیون خدمت انتظامی، ترافیکی توسط پلیس راهور به مردم ارائه شده است، گفت: در طرح نوروزی 1400، 27 هزار نفر از همکاران در حال اجرا وظیفه و 6 هزار و 200 واحد گشت به صورت شبانه روز در جاده ها هستند.

سردار هادیانفر با اشاره به اینکه بار سفر ها به شمال کشور افزایش پیدا نموده است، توضیح داد: در سال 96 و 97 افزایش تصادفات داشتیم که این آمار خوشبختانه در سال 98 و 99 کاهش داشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1400 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 399

به "جان باختن روزانه 32 مسافر نوروزی بر اثر تصادف ، 36 میلیون خدمت انتظامی ترافیکی به مردم ارائه شده است خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جان باختن روزانه 32 مسافر نوروزی بر اثر تصادف ، 36 میلیون خدمت انتظامی ترافیکی به مردم ارائه شده است خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید