شرح وزیر ارشاد درباره حمله اخیر به کنسرت گرشا رضایی

به گزارش وبسایت دانشجویی، محمدمهدی اسماعیلی ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ در حاشیه نوزدهمین جشنواره نمایش عروسکی درباره تمهیدات این وزارتخانه برای پیشگیری از حاشیه هایی مشابه آنچه اخیرا در کنسرت گرشا رضایی در سیرجان و گروه لیان در تالار وحدت رخ داد، گفت: اتفاقی که در سیرجان افتاد با مقاومت و ایستادگی همکاران ما در مجموعه حراست آنجا مرتفع شد. این اتفاق یک موضوع مرتبط با اختلاف ها و مسائل داخلی آنجا بود، ولی اجازه ندادند که به تماشاگران و اجرا لطمه ای وارد گردد که خیلی قابل ستایش است. من به وسیله همکارانم از حمایت آن ها تشکر کردم که واقعا ایستادگی کردند و جای تقدیر دارد.

شرح وزیر ارشاد درباره حمله اخیر به کنسرت گرشا رضایی

به گزارش ایسنا، وزیر ارشاد یادآور شد: در کل هر اجرای هنری ممکن است حاشیه هایی هم داشته باشد. بنای دولت، وزارت کشور و وزارت ارشاد این است که با تمهیداتی که اندیشیده می گردد، حوزه فرهنگ و هنر با آرامش کار خود را دنبال کند.

بر اساس این گزارش، کنسرت گرشا رضایی که شامگاه آدینه ـ نهم تیر ماه ـ در سینما قدس سیرجان به روی صحنه رفت، با حمله عواملی ناشناس که سلاح سرد به همراه داشتند، روبه رو شد و در جریان این اتفاق دو نفر زخمی شدند. در ادامه پلیس وارد عمل شد و افراد خاطی دستگیر شدند.

منبع: فرارو
انتشار: 12 تیر 1402 بروزرسانی: 12 تیر 1402 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 1101

به "شرح وزیر ارشاد درباره حمله اخیر به کنسرت گرشا رضایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح وزیر ارشاد درباره حمله اخیر به کنسرت گرشا رضایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید