تاکید بر برگزاری رالی های خانوادگی و فرهنگی در جهت شهرهای ایران و باتمان در ترکیه

به گزارش وبسایت دانشجویی، ایرنا/ براساس آخرین اخبار واصله، تاکید بر برگزاری رالی های خانوادگی و فرهنگی در راستا شهرهای ایران و باتمان در ترکیه صورت پذیرفت.

تاکید بر برگزاری رالی های خانوادگی و فرهنگی در جهت شهرهای ایران و باتمان در ترکیه

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و معاون استاندار باتمان در ترکیه در نشستی مشترک بر توسعه مناسبات، تقویت تعامل و برگزاری برنامه های مشترک از جمله رالی های خانوادگی و فرهنگی در راستا شهرهای ایران و باتمان در ترکیه تأکید کردند.

این نشست با حضور دکتر محمد حسین صوفی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، قادر کلیج معاون استاندار باتمان، عبدالوهاب کوسن شهردار باتمان، شعنول اوزتورک فرماندار حسن کیف از شهرهای باتمان، محمد احسان اصلانلی مدیر جهانگردی استان باتمان و جمعی از مدیران کانون و باتمان ترکیه در محل دفتر مرکزی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برگزار گردید.

محمد حسین صوفی در این ملاقات با اشاره به اشتراکات متعدد فرهنگی، تاریخی و اجتماعی ایران و ترکیه و قدمت تعاملات مالی و جهانگردی دو کشور پیشنهاداتی را در راستای توسعه همکاری های مشترک ارائه کرد.

اجرای طرح های سرمایه گذاری جهانگردی در باتمان و بعضی شهرهای ایران، تبادل جهانگرد، برگزاری رالی های تفریحی، جهانگردی و خانوادگی، برگزاری رالی های هنرمندان، ورزشکاران و ... باتمان و کشورمان، برپایی نمایشگاه های جهانگردی، اجرای تورهای جهانگردی خودرویی و موتوری، برگزاری هفته های فرهنگی، استفاده از ظرفیت های رادیو و تلویزیون دو کشور به منظور معرفی ظرفیت های جهانگردی دو کشور از مهمترین موضوعاتی بود که رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به عنوان پیشنهاد ارائه کرد.

صوفی بعلاوه پیشنهاد داد کمیته ای مشترک میان کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و استانداری باتمان برای سرعت بخشیدن به همکاری ها، انجام برنامه ریزی، تنظیم زمانبندی و پیگیری امور و طرح ها تشکیل گردد.

قادر کلیج، معاون استاندار باتمان در ادامه ملاقات با رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل و جمعی از مدیران کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با ابراز خرسندی از سفر به ایران با هدف توسعه مناسبات و تقویت همکاری های مشترک بویژه در حوزه فعالیت های اتومبیلرانی و برگزاری رالی های مشترک گفت: به عنوان نماینده رسمی دولت ترکیه قول ایجاد تسهیلات و امکانات لازم در راستا دوستی با ایران که بیش از هر موضوعی برایمان دارای ارزش و اهمیت است را به شما می دهیم.

منبع: همگردی
انتشار: 30 تیر 1401 بروزرسانی: 30 تیر 1401 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 934

به "تاکید بر برگزاری رالی های خانوادگی و فرهنگی در جهت شهرهای ایران و باتمان در ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید بر برگزاری رالی های خانوادگی و فرهنگی در جهت شهرهای ایران و باتمان در ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید