برنامه ریزی برای احیای گردشگری سلامت در استان اردبیل

به گزارش وبسایت دانشجویی، ایرنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، برنامه ریزی برای احیای گردشگری سلامت در استان اردبیل صورت می گیرد.

برنامه ریزی برای احیای گردشگری سلامت در استان اردبیل

سید حامد عاملی، استاندار اردبیل در جلسه آنالیز شرایط گردشگری سلامت استان که با موضوع مسافران ورودی از مرز بیله سوار برگزار گردید، خواهان اطلاع رسانی پزشکی، نحوه رفت و آمد و استفاده از وسایل نقلیه داخل استان، مراجعه به مراکز درمانی و پزشکان مرتبط و مراکز گردشگری و اقامتی به مسافران در حین ورود به استان شد.

وی با اشاره به احتمال بازگشایی مرزها در اردیبهشت و افزایش ورودی مسافران از مرز بیله سوار به استان که بیشتر با اهداف درمانی مراجعه می نمایند، بر ساماندهی مجموعه هایی برای هدایت مسافران ورودی تاکید نمود.

استاندار اردبیل بعلاوه با اشاره به برنامه های پیشنهادی از سوی بعضی دستگاه ها در راستای هدایت مسافران ورودی از مرز بیله سوار خواهان جمع بندی و ارائه این برنامه ها تا قبل از بازگشایی مرزها شد.

عاملی ایجاد مجموعه های درمانی برای پذیرش اولیه مسافران ورودی از مرز را ضروری دانست و گفت: مسافران ورودی اطلاعات کاملی از مراکز درمانی استان ندارند و ضروری است با ارائه هدایت در راستای ساماندهی گردشگران سلامت استان اقدام گردد.

در این جلسه مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی، رئیس جهاد دانشگاهی و مدیر کل گمرک استان برنامه های پیشنهادی برای هدایت مسافران ورودی از مرز بیله سوار که به قصد درمان وارد استان می شوند را تشریح کردند.

منبع: همگردی
انتشار: 24 خرداد 1401 بروزرسانی: 24 خرداد 1401 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 902

به "برنامه ریزی برای احیای گردشگری سلامت در استان اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی برای احیای گردشگری سلامت در استان اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید