برادران عالمیان تنها پینگ پنگ بازان ایران در مسابقات جهانی هستند

به گزارش وبسایت دانشجویی، به گزارش خبرنگاران، فدراسیون جهانی تنیس روی میز امروز بر اساس رنکینگ جهانی خود فهرست 128 بازیکن شرکت کننده در رقابت های انفرادی قهرمانی جهان را اظهار داشت. بر این اساس نوشاد و نیما عالمیان که به ترتیب در جایگاه 72 و 127 جهان قرار دارند تنها بازیکنان ایرانی هستند که در این مسابقات حضور خواهند داشت.

برادران عالمیان تنها پینگ پنگ بازان ایران در مسابقات جهانی هستند

برادران عالمیان همچنین می توانند در بخش دونفره این رقابت ها شرکت داشته باشند. این بخش از رقابت ها با حضور 64 تیم دوبل برگزار می شود و ترکیب نوشاد و نیما عالمیان با در اختیار داشتن جایگاه 12 می توانند در این بخش شرکت داشته باشند.

مسابقات تنیس روی میز انفرادی قهرمانی جهانی طی روزهای اول تا 8 آذرماه به میزبانی آمریکا برگزار می شود. این اولین دوره این رقابت هاست که با حضور 128 بازیکن برگزار می شود. تا پیش از این تمام کشورها در صورت تمایل می توانستند بازیکن اعزامی به مسابقات انفرادی جهان داشته باشند. به همین دلیل ادوار مختلف این رقابت ها هر دو سال یکبار با حضور نزدیک به 400 پینگ پنگ باز برگزار می شد.

در مجمع فدراسیون جهانی که سال 2018 در سوئد برگزار گشت اما اینگونه تصویب شد که مسابقات انفرادی از سال 2021 با حضور تنها 128 بازیکن برگزار شود. کاهش تعداد تیم های شرکت کننده در رقابت های تیمی از 72 به 32 تیم هم دیگر مصوبه آن مجمع بود. بدین ترتیب مسابقات تیمی جهان که سال 2022 در چین برگزار می شود هم تنها 32 تیم شرکت کننده خواهد داشت.

به گزارش خبرنگاران، تنیس روی میز ایران در حالی در مسابقات قهرمانی جهان در آمریکا تنها با دو نماینده و بدون هیچ نماینده ای در بخش بانوان شرکت خواهد کرد که در مسابقات جهانی مجارستان با ترکیب کامل در هر دو بخش مردان و بانوان حضور داشت. آن رقابت ها به میزبانی مجارستان برگزار گشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: nbdfars.ir شناسه مطلب: 550

به "برادران عالمیان تنها پینگ پنگ بازان ایران در مسابقات جهانی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برادران عالمیان تنها پینگ پنگ بازان ایران در مسابقات جهانی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید